Jet en Chiel hadden er ook weer zin in , hoppa het wordt slecht weer maar we zien wel .
Op de heenweg viel het weer wel mee in de hele rit maar 1 buitje gehad en verder onwijs genoten van die mooie luchten . Wat een verschillen ,prachtig .
Om ongeveer 11 uur waren we op plaats van bestemming , we stapte de auto uit en hoorde Beer en Indy al blaffen (lees roepen) B en B waren niet te stoppen , tjonge ik heb ze maar los gegooid .
Achterom aangekomen werden we vriendelijk ontvangen door het smouzenduo.
Na de nodige knuffels heen en weer gingen we aan de koffie met een heerlijke door Jet zelf gebakken tulband , mm jammie .
Na de lunch vriendin met golden gewaarschuwd en zo gingen we met vier smouzen en een golden de akkers op .
Ach wat een plezier voor de honden , vooral Bero die z'n vriend de golden weer zag was het fijn spelen samen .
Billie loopt als een schaduw achter Bero aan , zo leuk .
Ook tijdens de wandeling een heel klein buitje gehad maar verder droog gehouden .
Weer bij Jet aangekomen begon het te regenen en heeft niet meer opgehouden .
Verder nebben we traditie getrouw met een Chinese maaltijd de heerlijke dag afgesloten . Nee toch nog maar even een bakkie koffie voordat we gaan en achteraf ben ik daar heel blij om .
Het was niet zo fijne terugreis, het heeft de hele rit geregend en ik verbaasde mij over het feit dat ik 120 km reed en dat nog iedereen mij voorbij reed .
Het was donker en nat , en best wel druk en ja hoor de witte auto die ons zo verschrikkelijk hard voorbij reed was vlak voor ons betrokken bij een ongeluk , er was werkelijk niets van de auto over , brokstukken lagen overal , er waren aardig wat auto's gestopt om hulp te bieden en wij konden maar net doorrijden , pppfffff ,als de hulpdiensten er waren geweest hadden we daar mooi vast gestaan .
Voor het eerst was ik vreselijk blij dat wij heelhuids thuis waren aangekomen .
Thuis gekomen en lekker bakkie koffie genomen en nog even lekker na zitten kletsen .
Jet en Chiel weer hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid, elke keer weer een feestje .