Rose

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
Trix

Re: Rose

Bericht door Trix »

Joh, en toch Ans , ontspan hoe moeilijk het ook is , Rose voelt het dat kan niet anders .Smouzen zijn echt ontzettend gevoelig en voelen jouw verdriet en angst .
Maar ik snap je volledig , zo een mooi jong beessie , maar misschien heel misschien groeit ze er over heen .
Heel veel sterkte gewenst . :(:)
Jolanda en Trix

Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017

Maureen

Bericht door Maureen »

Je hebt gelijk. Zo'n glazen bol is ook niet alles.
Toen onze Beagle toevallen kreeg, hoorden wij van de DA dat melkproducten dat erger konden maken. Voor haar dus geen yoghurt, karnemelk en kaas meer. Toen ze een keer toch aan yoghurt had weten te komen, kreeg ze ook prompt een flinke toeval..... er bleef zat lekkers over voor haar. Ik weet niet of Rose dat weleens krijgt en of er bij haar ook een relatie kan zijn dan, maar het schoot me ineens weer te binnen.
In ieder geval hoop ik met je mee dat ze een mooie middenweg mag bewandelen en jullie nog lang van elkaar mogen genieten.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

Maureen

Bericht door Maureen »

Wow! Dat is superknap. Wat is het toch genieten als zo'n kwartje goed gevallen is. :thumbsup:
Maureen
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )

Trix

Bericht door Trix »

Knap hoor Rose.
Jolanda en Trix

Trix

Bericht door Trix »

Ja leuk Ans, ik zag de foto's al op FB.
Ik ga regelmatig met de honden naar de kinderboerderij hier aan de overkant , wel apart, het heeft Bero erg geholpen om de diertjes met rust te laten , Billie geeft er niet om ,zij negeert ze .
Nu zou ik het nog fijn vinden als Bero de kindjes negeert , hij doet dat wel maar zodra ze gaan rennen of schreeuwen/lachen dan houd ik hem vaak niet .
Maar gelukkig begint het te komen.
Jolanda en Trix

Martina

Bericht door Martina »

Weer iets om af te vinken op je lijstje Ansje :thumbsup: en een leuke wandeling gehad!

Lotje staat in het algemeen niet onder de indruk van de dieren bij een kinderboerderij. Maar en vogel of een poes in de buurt, dat vind ze wel heerlijk - ik dan wat minder met het jagdgedrag .... :bibbers:
Oona Ltje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015 :poot:
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018 :poot: :poot: :poot: :poot:

Maureen

Bericht door Maureen »

Leuk uitstapje Ans! Het kan van je lijstje, maar misschien wil je zelfs nog weleens :)
Maureen

Trix

Bericht door Trix »

Ansje schreef:oefenen oefenen, steeds weer Trix. En dan zie je resultaat :thumbsup:

Van de piepkleine kinderboerderij een dorp verderop is Rose niet onder de indruk, een enkele keer rijd ik eens speciaal daarvoor die kant op. Maar gisteren was toch net wat anders en heel leuk om te doen!
Ha ja , ik blijf oefenen , het is nu eenmaal zo dat je echt geduld moet hebben .
Maar Bero is een voorbeeldige hond en weet precies van de hoed en de rand , nu nog even alle kinderen negeren en gedragen tijdens bijeenkomsten en wandelingen met een grote groep.
Maar gaat steeds beter dus toverwoord is oefenen maar ook geduld
Jolanda en Trix

Gesloten