Balder en Billie groeien best goed. Maar eind volgende week moet Balder al naar de nieuwe eigenaren en ik heb hem nog niet op de rit met de brokjes.
Vooral Billie is een moeilijke eter. Waar zij van groeit is mij een raadsel.
Lucht, liefde en moedermelk geloof ik. Ze weegt nu bijna 2100 gram. Helemaal niet gek, maar het blijft een strijd om haar te laten eten.
Ik was bij mijn kleine dierenwinkel waarvan de eigenaresse voedingsdeskundige is. Zij raadde mij aan om Indy een rompertje aan te doen en B en B alleen nog een beetje te laten drinken als toetje.
Goed idee, vond ik... rompertje aan bij Indy, ze loopt alsof haar broek vol heeft de tuin in en plast het meteen drijfnat.
Rompertje in de was, droogt langzaam.
Maar nu heeft ze het weer aan. Ze liggen met zijn drieën in de bench heel beteuterd te kijken.Balder koos eieren voor zijn geld en at vlees en brokjes van het bord. Billie daarentegen likte even aan de brokjes, stapte op Indy af, zette beide voorpoten op Indy`s flank en trok met haar tandjes keihard aan het geborduurde merkje.
O wat zielig!!! Chiel is streng. Hij zei dat ik haar beloonde als ik het rompertje nu afdeed.
Oké, hij heeft gelijk. Billie is met een lege maag gaan slapen. Ver weg onder de Ikeahond. Als ze wakker wordt krijgt ze een bordje eten en een toetje van Indy.