Dat was het dan .... Freek is uitgezwaaid en de huiskamer en slaapkamer zijn weer 'van ons'.
Even slikken natuurlijk, maar de nieuwe bazen zijn dolblij.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
oje .... nu is het helemaal stil .... wat een mooie tijd was het weer, toch? En wij mochten zo lekker mee genieten, dank hiervoor.
Sterkte :hug: met het stille huis, maar helemaal stil is het niet, toch Bloemetje en Dieuwertje ?
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Het zal weer even wennen zijn, zonder de broertjes.
Ik ben ook wel benieuwd naar de verhouding tussen Bloem en Dieuw.
Moeder en dochter of moeder en moeder?
Een mooie reeks foto`s op de site, Jeanette. Je ziet ze echt groeien en veranderen.
Heel leuk!
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Heel leuk dat we mochten meegenieten de afgelopen weken samen met de mooie foto's/ video's. Altijd weer wennen aan de leegte, maar de nieuwe baasjes houden jullie vast op de hoogte.Groetjes Alida
Fake Freek ook naar zijn nieuwe thuis en nu is het weer "stil" in jullie huis. Wat zullen jullie de menneke's missen.
Bedankt dat we mee mochten genieten hier op het forum en met de filmpjes/ foto's.
Jose Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Dieuwertje zoekt wel wat. 's Nachts wil ze in de kamer kijken en bij het uitlaten 's avonds speurt ze het grasveldje af.
Ik vind haar wat timide.
Vanmiddag er weer lekker op uit, dat verzet de zinnen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Zo, dat waren dus al een hoop blije mensen/gezinnen lijkt mij
En nu Charlotte,hé met nest nr. ? .... en Jet met Indy .... Leuk al de ervaren fokker hier en het mogen volgen van de leuke verslagen.
Ben benieuwd, of wij ook ooit een nestje mogen nemen, maar dat is nog afwachten.
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Ik ben niet zo ervaren, hoor, met twee nesten. Beer was voor een beginner een hele goeie. Niet zeuren, pootjes op de rand van de werpkist en persen.
Of dat bij Indy ook zo zal gaan is nog maar afwachten.
Ik lees Naaktgeboren en ik heb het telefoonnummer van de DA bij de hand.
En Jeanette is er ook voor advies en steun in spannende tijden.
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018