Lisa heeft het druk gehad en is nu een beetje moe.
Vorige week ma, di, wo, vr, bij de meisjes opgepast, Lisa gaat altijd mee maar slaapt tussendoor veel minder dan thuis. Do. naar de training en zaterdag waren de meisjes de hele dag bij ons omdat Maurice ging helpen bij de verhuizing van Stéphane, Jeanette en de jongens.
Zondag de laatste flyballwedstrijd van het seizoen in Nijmegen. Wat hebben we een prachtig weer gehad, fijn om zo het seizoen af te kunnen sluiten.
Lisa liep goed, al had ik de indruk dat ze ietsje langzamer was. Maar na een drukke week en al op flyball-leeftijd is dat te verwachten. Ze vindt het nog steeds erg leuk. Dus toen na wedstrijd alle honden werden genoemd die stopte met flyballen i.v.m. "pensioen" heb ik Lisa niet om laten roepen. Ze blijft trainen en ik zie wel in april hoe ze loopt. Leuk zal ze het altijd blijven vinden, maar ik zal haar zeker niet forceren als blijkt dat ze er moeite mee krijgt.
Haar team lag er in de middag snel uit, was prima zo.
Ons eerste team heeft een goed competitie jaar gehad. Ze zijn geëindigd als derde in de B poule. Mooi resultaat.
Het was zeer spannend want bij het begin van de dag lagen ze nog op de vierde plaats. Het kwartje viel de gunstige kant op, want de tijdwaarneming gaat elektronisch met drie cijfers achter de komma.
Als je dan tien wedstrijden hebt gelopen en het gemiddelde daarvan neemt, en je dan één tiende van een seconde sneller bent dan de nummer vier is ook een beetje mazzel hebben. Voor de nummer vier een beetje sneu, maar wij stonden op het podium.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.