Een kat erbij?!
Re: Een kat erbij?!
Ja, toch jammer. Beetje een gemiste kans. Wel goed dat je de deur niet
hebt dichtgedaan. 5 uur in een keer zou toch een foute uitwerking hebben.
hebt dichtgedaan. 5 uur in een keer zou toch een foute uitwerking hebben.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ha, ha, Roosje met haar houtblokken. Soms hebben ze iets dat ze niet kunnen laten. Eet ze ook van de houtblokken Ariënne, dat zou dan weer minder leuk zijn.
En dan twee poesjes hebben
Wel een duur geintje als je ze tegelijk laat helpen. Wel noodzakelijk als je ze ook los wil laten lopen, wij hebben Sarie laten "helpen" toen ze 6 maanden was.
Groetjes, Erna.
En dan twee poesjes hebben
Groetjes, Erna.
Laatst gewijzigd door Erna op 05 nov 2012, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Maar onverwachte nestjes van twee tegelijk zou ook niet meevallen 
Dat is helemaal een ramp, ze zullen ieder zes kittens krijgen. Hoe vindt je twaalf goede baasjes.Mary schreef:Maar onverwachte nestjes van twee tegelijk zou ook niet meevallen
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Was gezellig bij Marc, Jeanette. Toch weer een nieuwe fase, dat nu de verjaardagen niet meer bij ouders thuis gevierd worden.
Verder valt het wel mee met wat Roosje te pakken neemt. Wel af en toe een papiertje van tafel en ach vanmorgen alleen maar Bert z'n portemonnee....
Verder valt het wel mee met wat Roosje te pakken neemt. Wel af en toe een papiertje van tafel en ach vanmorgen alleen maar Bert z'n portemonnee....

Heel fijn, deur mag 's nachts dicht. 
Bert had het ding ook niet voor het grijpen moeten laten liggen, maar ja. Belangrijkste pasjes zijn nog heel. Rijbewijs met een hoekje eraf kan ook nog net.
Poesjes waren niet in hun gewone doen vannacht. Niet lekker van de prik, denk ik. Er werd een paar keer in volle kracht tegen onze slapkamerdeur gebeukt door ze. Dat zal de rust beneden ook geen goed gedaan hebben.
Maar we gaan dus verder met onze BENCHTRAINING!!
Poesjes waren niet in hun gewone doen vannacht. Niet lekker van de prik, denk ik. Er werd een paar keer in volle kracht tegen onze slapkamerdeur gebeukt door ze. Dat zal de rust beneden ook geen goed gedaan hebben.
Maar we gaan dus verder met onze BENCHTRAINING!!

-
Monique
Hier zou ik ook niet blij mee zijn
. Maar troost je, Jojo heeft dit ook gedaan, regelmatig in zijn eerste jaar en steeds minder in zijn tweede jaar. Nu komt het nooit meer voor!
. Bij mij zijn er nogal wat tassen en schoenen kapot geknaagd.....en misschien herinneren jullie je dat nog wel: één keer mijn gloednieuwe zomerschoenen :twisted:
Volhouden en vooruitdenken is de kunst! Succes ermee
Volhouden en vooruitdenken is de kunst! Succes ermee
Ook op Fija moesten we in het begin erg letten. Ik heb een paar zeer korte schilderkwasten. Nu zijn het alleen nog de sokken, die ze werkelijk overal vandaan sleept: uit de sokkenbak (als de kastdeur niet dichtgeschoven is, dus eigen schuld), nieuwe, die nog opgeruimd moeten worden, vuile die de wasmand nog niet bereikt hebben.... Gelukkig maakt ze ze niet stuk, behalve als Jelle er is want dan overleven ze het trekspelletje niet altijd. Maar ik heb Adahs zus Balou met een jaar terug gekregen (die was bovendien onderhands verplaatst naar een druk gezin) omdat ze de paspoorten te pakken had genomen.
Maar het was wel een grondige inspectie, Ariënne!
Maar het was wel een grondige inspectie, Ariënne!
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Veel lekkere kluifjes maken voor in de bench vrees ik
heel veel succes ermee.
Zou een leukere cursus misschien nog iets zijn???
Kun je nog wat puntjes op de i zetten wellicht?
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ha ha....die sokken. Daar is Stapper helemaal gek van.
Hij sloopt ze ook niet, maar vist ze direkt uit een stapeltje werkkleding of pikt de oversokken voor in m'n klompen e.d.
Helpen met de was wil hij ook graag....ondergoed en sokken heeft z'n voorkeur
Gelukkig nooit overgegaan op schoenen en slopen doet hij ook niet.
Het weinige slopen, b.v. een aanmaakhoutje of een stiekem meegenomen stukje schors is inderdaad na 1 á 1 1/2 jr. opgehouden.
Wel 'koop/kocht' ik verboden zaken vaak met iets wat wel mag. Vandaar dat de hoeveelheid knuffels hier behoorlijk gegroeid is
Daardoor geeft hij ook alles heel makkelijk weer af.
Mijn sokken koop ik vaak terug met een brokje. Lex vindt dat dan weer onzin en zijn sokken geeft ie ook zonder morren terug
Dat kereltje weet wel bij wie hij moet zijn.
Het moeilijkste is nog opletten wanner zo'n pubertje iets te pakken heeft. Anders zijn je kwasten er dus zomaar aan Loes
Hij sloopt ze ook niet, maar vist ze direkt uit een stapeltje werkkleding of pikt de oversokken voor in m'n klompen e.d.
Helpen met de was wil hij ook graag....ondergoed en sokken heeft z'n voorkeur
Gelukkig nooit overgegaan op schoenen en slopen doet hij ook niet.
Het weinige slopen, b.v. een aanmaakhoutje of een stiekem meegenomen stukje schors is inderdaad na 1 á 1 1/2 jr. opgehouden.
Wel 'koop/kocht' ik verboden zaken vaak met iets wat wel mag. Vandaar dat de hoeveelheid knuffels hier behoorlijk gegroeid is
Mijn sokken koop ik vaak terug met een brokje. Lex vindt dat dan weer onzin en zijn sokken geeft ie ook zonder morren terug
Dat kereltje weet wel bij wie hij moet zijn.
Het moeilijkste is nog opletten wanner zo'n pubertje iets te pakken heeft. Anders zijn je kwasten er dus zomaar aan Loes
Oooh die Roosje, toch maar de bench dicht als het nodig is. Lisa is geen sloper, zij heeft wel erg veel "speelgoed" door het hele huis liggen. Waar als ze dat nodig vindt de ogen en neus van verwijderd.
Maar ja, Lisa is inmiddels 3.5 jaar en wordt ook iets rustiger. Een paar jaar geleden griste ze nog wel eens een koekje uit de handjes van de kleinkinderen, soms zat er nog een vingertje tussen, auw. Vanochtend was Julie hier en zij had een koekje in haar handje, Lisa liep keurig netjes met haar mee, je weet maar nooit tenslotte. Koekje op de hoogte van Lisa d'r koppie. Pas toen Julie het tegen Lisa d'r neus aan duwde pakte ze het heel voorzichtig uit haar handje.
Is natuurlijk geen garantie dat het de volgende keer weer zo rustig gaat.
Ariënne je hebt momenteel heel wat te stellen met Roosje en de katjes, gelukkig houdt Vera zich rustig. Nou ja, je verveelt je niet met het beestenspul.
Groetjes, Erna.
Maar ja, Lisa is inmiddels 3.5 jaar en wordt ook iets rustiger. Een paar jaar geleden griste ze nog wel eens een koekje uit de handjes van de kleinkinderen, soms zat er nog een vingertje tussen, auw. Vanochtend was Julie hier en zij had een koekje in haar handje, Lisa liep keurig netjes met haar mee, je weet maar nooit tenslotte. Koekje op de hoogte van Lisa d'r koppie. Pas toen Julie het tegen Lisa d'r neus aan duwde pakte ze het heel voorzichtig uit haar handje.
Is natuurlijk geen garantie dat het de volgende keer weer zo rustig gaat.
Ariënne je hebt momenteel heel wat te stellen met Roosje en de katjes, gelukkig houdt Vera zich rustig. Nou ja, je verveelt je niet met het beestenspul.
Groetjes, Erna.
Ach wat lief....die Lisa 
Ik heb hier voorlopig geen last van het lege-nest-syndroom!
Wat een brave hond, die Lisa en Stapper niet te vergeten! Veertje hier ook hoor. Volgens mij keurt zij Roosje haar sloopgedrag ook af! Ach en Roosje blijft toch ook een schatje!
Ik heb de bench toch net rechtsonder de grote tafel(incl.extra blad) kunnen parkeren. Ideaal en nu Roosje er nog in!
Wat een brave hond, die Lisa en Stapper niet te vergeten! Veertje hier ook hoor. Volgens mij keurt zij Roosje haar sloopgedrag ook af! Ach en Roosje blijft toch ook een schatje!
Ik heb de bench toch net rechtsonder de grote tafel(incl.extra blad) kunnen parkeren. Ideaal en nu Roosje er nog in!

Jeanette, ik denk inderdaad na over een cursus met Roosje. Misschien toch eens dat T-Touch uitproberen. Dat is juist erg anti-stress http://www.hondengedrag.net/

Dat is vast heel goed!!
Wat zou je willen doen?? Dat grondwerk met Ttouch ???
Dat lijkt me erg leuk. De bedoeling is , lijkt me, dat een hond nog beter in z'n vel gaat zitten.
Nou, dat is mooi voor een puberend klein ding
Wat zou je willen doen?? Dat grondwerk met Ttouch ???
Dat lijkt me erg leuk. De bedoeling is , lijkt me, dat een hond nog beter in z'n vel gaat zitten.
Nou, dat is mooi voor een puberend klein ding
Nou mijn labrador had de voorkeur voor sokken en truien, vesten enz zelfs is een nieuw gekocht trui is hem te prooi gevallen
Nu is wat ouder word is het een stuk minder maar ik zorg nog altijd dat alles op geruimd is want in zijn enthousiasme wilt die als we thuis komen nog wel eens een trui of eigenlijk alles wat hem geschikt lijkt pakken en naar ons toe brengen. Nu kouwt hij alleen zijn speeltjes nog stuk hij heeft alleen masieve rubberen ballen die hij niet stuk kouwt, hij is gek op tennis ballen maar die zijn zelfs niet veilig eerst gaat de buitenkant er af en dan bijt die ze stuk.
Maar portemenees bleef die gelukkig af, we zaten is bij kennissen van ons die hadden net een kruising herder mechelse en die had de hele portufeulie kapot gebeten inclusief paspoort rijbewijs enz. dan baal je echt.
Andrea
Maar portemenees bleef die gelukkig af, we zaten is bij kennissen van ons die hadden net een kruising herder mechelse en die had de hele portufeulie kapot gebeten inclusief paspoort rijbewijs enz. dan baal je echt.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ariënne schreef:Jeanette, ik denk inderdaad na over een cursus met Roosje. Misschien toch eens dat T-Touch uitproberen. Dat is juist erg anti-stress http://www.hondengedrag.net/
Ik zeg niks.
Ha ha...God hoort je brommen Mary