Leuk, zo'n raap tuin. Dat is genieten.
Leuk zo'n ontmoetingTrix schreef:Zondag liep ik met Bero op de grens van Noordwijk Noordwijkerhout , je komt dan heel wat paarden tegen omdat daar ook een manege is , mooie training voor Bero , paard geluiden betekent zitten en wachten dat het paard voorbij is . Nou dit gaat hartstikke goed .
Ook zondag hoorden ik paard geluiden , ik zag het paard nog niet omdat ik net bij een bocht stond op het moment dat ze uit de bocht kwamen bleek het paard met wagen te zijn .
Op enen roept de vrouw op de wagen , he is dat een smous ? Ja roep ik heel trots , nou deze ook en wees naar haar smous op de wagen waar ik net nog het kopje van zag . De man reed gewoon zachtjes door en terwijl de afstand tussen ons langzamer groter werd riep ze nog .....hij is wel groot , hoe oud is hij , 18 maanden riep ik nu wat luider en die van u? Die van mij 10 , en hoe heet hij kon ik nog net verstaan .... Bero en die van u ......nou helaas dat verstond ik niet meer , en of haar hondje nou 10 maanden of 10 jaar was dat begreep ik ook niet helemaal .
Ik kon nog wel zien dat het hondje beet prikoortjes had .
Jammer dat die man door reed maar was ook grappig moment ,![]()
Het hondje kwam uit Noordwijk Loes, misschien dat jij weet wie het was .
Herkenbaar: onze Lienke en Stijnke deden/doen dat ook. Bij hen was/is het gezag: als je speelt, dan met mij of iemand die ík goedgekeurd heb.Jeanette schreef:Helemaal niet zo verkeerd voor Rose om eens een minder grote fan te ontmoeten. Goed om daar ook mee om te leren gaan. Goed gedaan Rose.![]()
Afstoppen, dat gedrag vertonen, is een gezagskwestie denk ik. Soms doen honden dat ook als een andere hond 'op zijn kop heeft gehad' van de baas. Of als ze denken dat dat zo was.
Ze is (honden)taalvaardigAnsje schreef:Zo is het maar net, ik ben ook wel blij als Rose een hond treft die niet alles goed vindt. En die treft ze hoor, de boxer van de overkant kan er bijv. ook wat vanMaureen schreef:Herkenbaar: onze Lienke en Stijnke deden/doen dat ook. Bij hen was/is het gezag: als je speelt, dan met mij of iemand die ík goedgekeurd heb.Jeanette schreef:Helemaal niet zo verkeerd voor Rose om eens een minder grote fan te ontmoeten. Goed om daar ook mee om te leren gaan. Goed gedaan Rose.![]()
Afstoppen, dat gedrag vertonen, is een gezagskwestie denk ik. Soms doen honden dat ook als een andere hond 'op zijn kop heeft gehad' van de baas. Of als ze denken dat dat zo was.
Maar onze Baukje, die ook overal bang voor is, heb ik het nooit zien doen....![]()
Maar ook vanmorgen bleef ze keurig op afstand toen de hond die we ontmoetten haar vertelde geen zin te hebben in dat drukke gedoe, die wilde echt niet met haar spelen
Zeker, ze kunnen beter tijdig afhaken en verder zoeken. Maar Abel had wel een eigen idee......Charlotte schreef:O,o, die Abel. Hij komst er deze keer mee weg.![]()
Ik wijs ook altijd op de diversiteit, daar is zo'n RITS uitermate geschikt voor.
Sommige wachtlijsters haken dan af, en dat mag.