Nog even dan, heb net de foto's bekeken en daar ben ik niet helemaal tevreden over, jammer.
Ik ga ze nu niet meer plaatsen of naar Loes versturen, komt morgen wel.
Het was een hele leuke dag zoals de andere al schreven, gezellig gekletst met velen. Mijn dag begon erg goed, want ik heb het mooie schilderijtje van Lisa d'r pups mogen kopen van Loes. Ben er erg blij mee.
Loes, gefeliciteerd met Adah als beste teef van de clubmatch.
Wubke, trots en ik ook op die mooie Siem. Beste bij de reuen jeugdklas. Wubke ik hoop dat Jules geen ontsteking aan zijn poot overhoudt na die aanval. Heel vervelend dat die reu los liep. Pien-Elza zat vlak achter hem en die zat aan het eind van haar loopsheid, misschien was dat de reden van uitvallen.
Elza heeft een ZG op haar keurrapport gekregen. Klein hondje met een heel leuk koppie. Ze heeft een scheef gebit. Wat me verbaasde was haar kleur, hier waren de pups allemaal erg donker. Na haar donkere jas uitgedaan te hebben blijkt er een heel licht hondje over te blijven.
Mous-Saartje is precies haar moeder, wel iets kleiner. Zij viel ook in de prijzen want zij werd derde bij de teven jeugdklas.
Nu ik mijn schoenen uit heb kan ik er ook niet naast gaan lopen, twee van Lisa haar pups in de prijzen
Lisa had een ZG op haar keurrapport, zij heeft een ondervoorbijt. En naast haar pluspunten ook een paar minpuntjes.

Zal eens heel goed kijken naar haar, kan de minpunten natuurlijk niet vinden. Volgens mij is ze volmaakt.
In de grote openklas waar Lisa in zat heeft Jip van Maria gewonnen, Maria ook gefeliciteerd. Ik vond het heel erg leuk dat er een aantal mensen van het forum in de prijzen vielen.
Groetjes, Erna.
PS Mag ik nu naar bed Mary??

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.