Het was wel een heel grote verrassing : Adah Beste Teef. Ze heeft (uiteraard) een heel mooi keurrapport.
Deze keurmeester (een oude rot in het vak, die bovendien de smousjes al van het begin een warm hart toedraagt) vindt verkeerde gebitten inderdaad een grote fout, maar tilt niet zwaar aan een oortje dat wat zwaait (JEANETTE!) , zeker als hij voelt dat het in aanleg ok is. Ook het pigmentverlies vanwege ee-geel was bij hem niet zo zwaarwegend. Beste van de clubmatch werd Kai, die al eerder de clubmatch won en extra leuk, hij is Adah's pa!
Over Fija was hij ook heel tevreden, haar rappoprt is ook lovend, maar....een te lange onderkaak, oftewel ze bijt ondervoor, zoals de keurmeester zo treffend zei: jammer van het centenbakje (maar een heel kleintje, kan echt alleen maar een centje in

)
Het was een leuke, drukke dag, maar ik heb vrijwel geen foto kunnen maken en geen verdere uitslag kunnen noteren, want door alle geschilderde smousjes-artikelen had ik het druk, het was te veel om de vaste winkeltjeverkopers (Henny en Jan Somers) daarmee op te zadelen.
Ik hoop toch wel gauw foto's te hebben, want zoon Yuri was de clubmatch-fotograaf en zou gauw een CD klaarmaken. En natuurlijk krijg ik ook van de anderen, zoals Erna wel foto's