Nou de laatste drie dagen heb ik het gevoel dat ik nu per dag flink vooruit ga , zit nog wel op pijnstilling en het buigen en strekken valt nog wel wat tegen maar ik kan nu beter m'n oefeningen doen alle spierpijnen zijn nu achter de rug . Ik kan nu ook het volledige gewicht weer verdelen over twee benen en loop binnen al met 1 kruk .
Nu nog meer concentreren op het buigen en strekken en dan ........over twee weekjes Bero halen .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Wow! Dat gaat de goede kant op!
Over twee weken Bero weer thuis, dan kan hij over een half jaar mooi helpen met puppy op te voeden
Het wachten is op de volgende nestjes......al heb je vast weinig tijd om te wachten. Het is oefenen geblazen natuurlijk
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Ja, dan wordt het hier heel stil en rustig.
We hebben nu ook een paar dagen per week de Golden Retriever van een vriendin over de vloer, ook vanwege een operatie.
Dus Bero en Bandhu zullen deze speeldagen wel missen.
Maar....Oost West, Thuis Best!!
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Het is net of we weer op de wachtlijst staan , die laatste twee weken zullen wel lang duren .
Vorig jaar waren we ook op Koningsdag in Hellum , toen om naar de puppy's te kijken , ha ik weet nog dat we vroeg de deur uit gingen , want ja Koningsdag zal wel druk zijn , nou nee hoor , niets gezien , heerlijk , volgend jaar weer een nieuwe traditie is geboren .Op Koningsdag naar Hellum.
Jolanda en Trix
Sinds gisteren mag ik buiten met 1 kruk lopen en binnen af en toe zonder krukken , heerlijk weer een stap verder.
Nog wel m'n pijnstilling nodig en 4 x per dag met ijs zakken in de weer, gisteren ook m'n laatste spuitje tegen trombose gehad .
Nu extra concentreren op het buigen en strekken ,
Haha Hellum we komen er aan .
Jolanda en Trix
Ha, ha, die erehaag zal niet lukken met die spring in het veld smouzen.
Nog een paar weken dan is Berootje weer bij jullie.
Jet jullie moet vast afkikken, Bero zal gemist worden. Ook door zijn moeder en zusje.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.