Lotje luistert weer wat beter, dat is wel fijn en ik durf ze weer los te laten lopen.
Vanochtend ging ze van de bank springen toen ik de huisdeur open deed, maar hier is ze blijkbaar verkeerd op de grond gekomen, ze hinkelt nu op 3 pootjes

Ze kan ook even niet gaan plassen, omdat ze niet goed kan zitten. Ze ligt het liefst, ik laat ze met rust, denk dat het het beste is voor het pootje. Ze piepte niet, dus ik hoop, dat het snel weer beter gaat.
Ik vind trouwens, dat ze erg dun is, ik voel de ribben wel heeel goed, maar ze eet eigenlijk wel. Ze was 2 weken geleden met 6 manden 4,3 kg ....
Jiske: Moos is ook altijd aan de lichte kant, toch? Was dat bij haar toen ook zo weinig?
Verder gaat het prima met de kleine meid, wij hebben hier in Aalsmeer een heerlijke oppas gevonden (een schat van een vrouw) waar ze altijd welkom is als het een keer moet, ook kon ze hier al een keer gaan logeren. Vaak zijn er tussen 2-6 andere honden, een paradijs voor Lotje. Ze wonen tegenover het Amsterdamse Bos en de hondjes lopen door het hele huis. Fijn voor Lotje, die geen bench kent.
Sinds 3 weken zijn wij nu aan het verbouwen, Lotje laat de mannen wel met rust, is heel nieuwsgierig wat er allemaal gebeurt. Er komt onder meer naast een aanbouw een nieuwe vloer in de woonkamer, fijn, dat ze zindelijk is

. De houten vloer mag komen