Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ik zie nu pas dat ik het stukje over de verjaardag van Sammy onder Wieske-Sammy & Pip gezet hebt in plaats van bij Wieske-Sammy & Lieveke. Beetje dom.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Afgelopen vrijdag is Timmy-Boef gebeten door een Herdershond. Hij had een flinke wond bij zijn linkerschouder en een gaatje in zijn poot. De wond was zo groot dat het gehecht moest worden. Hij heeft antibiotica gekregen.
Het leek er op dat de honden gingen spelen en plots greep de herder hem en bleef aan de gang. Reageerde niet op zijn baas.
José Sammy & Lieveke
Ja we zijn ook benieuwd hoe hij straks op andere honden zal reageren. Hopelijk komt hij de boosdoener niet meer tegen maar het is in de Uiterwaarden vlak bij hun huis gebeurd dus het kan maar zo dat de herder in zijn buurt woont.
De wond geneest goed is me verteld maar hij is nog stijf en heeft ook blauwe plekken.
José Sammy & Lieveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 01 sep 2016, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een nare ervaring voor hond en baas.
Ik hoop dat hij er geen nadelige gevolgen aan over zal houden.
De wond geneest gelukkig goed, maar je weet niet wat er in zijn koppie om gaat.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Je denkt dat ze leuk aan het spelen zijn, en dan zoiets Hoop ook, dat ie niets van over houd en zoals Jeanette al zei: ook niet tussen zijn oortjes. Fijn, dat de wond goed geneest !
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Net toevallig gehoord dat hij vrijdag bij zijn DA is geweest voor controle. Hij ging de goede kant op maar in het weekend heeft hij gekrabd aan zijn wond en kwam er pus uit. Jodium en verband er op en weer naar de DA. Hechtingen zijn er nu uit en Boef heeft nog een antibiotica kuurtje gekregen voor eventuele ontsteking. Nu heeft hij een kap op en een rompertje aan.
José Sammy & Lieveke