Ohhhh die is echt leuk!!! wil hem ook wel!! (mag van manlief niet nog een hond, misschien vind hij deze wel goed!!)
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent http://www.facebook.com/Bobby6912.
Namens Bero wensen wij iedereen een heel fijn en gezond nieuwjaar .
Voor het eerst met Bero vuurwerk mee gemaakt , smiddags bleek al dat hij er niet zo op reageerde.
S avonds alleen bij bommen blafte hij , maar geen gepiep of gebibber .
Ik had de gordijnen dicht gedaan want dat werd geadviseerd , nou daar was Bero het niet zo mee eens, hij trok zelf het gordijn weer open .
En dan is het twaalf uur , ja hoor Bero vond het eigenlijk wel heel mooi allemaal.
En heeft vanuit de banklening rustig staan kijken naar al die mooie lichtjes .
Zelfs een paar keer plasje in de tuin doen deerde hem niet , een keer schrok hij zich het apenzuur van een bom maar herstelde direct weer .
Vanmorgen vroeg lekker met Bero naar het strand geweest , ook dit vond ik wel spannend ik was een keer eerder met hem alleen gegaan maar dat is niks nu hij zo pubert , hij vind alles en iedereen heel leuk dus moest ik hem constant ophalen .want hij is nog steeds een beetje doof.
Maar nu vermoede ik al dat we niemand tegen zouden komen en op een persoon na klopte dat ook wel .
Ik had zijn grote stok mee genomen en o o o wat was dat leuk , die stok is hem alles baas gooien ,Bero halen , heerlijk de zee in en weer gooien , zo hebben we een half uur Bero lekker kunnen laten razen .
Het grappige was wel dat hij bij het betreden van langervelderslag steeds naar de plekken wilde waar hij maandag nog 32 smousjes tegen was gekomen , ha mooi niet Bero vandaag moet je het met mij en de stok doen .
Hij is nog maar 9 maanden dus een half uur flink rennen vond ik wel genoeg , rustig aan de lijn terug gelopen en nu ligt mijn kanjer lekker voor Pampus.
Wat een genot is dit , dit is een van de redenen dat ik (wij ) graag een smous wilden.
Wat zal dat straks nog leuker voor Bero worden als we een broertje voor hem krijgen , al drie maanden op de wachtlijst , het kan mij niet snel genoeg gaan .
Fijne dag allemaal .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Dit kan je ook met je (smart) mobieltje.
Van die hardloopprogramma's of ski-tracker houden precies bij waar, hoe en hoever je gefietst of gelopen hebt... Dit gaat via gps en kost je geen extra 3G-gebruik.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes