Het is helaas helemaal mis met Moos

Dinsdag begon ze veel te braken, dit trok overdag weer bij, dus maakte me niet zoveel zorgen. De nacht daarna begon ze heel heftig te trillen en te braken, dus woensdagochtend meteen de DA gebeld die haar graag wilde zien. Waarschijnlijk een virusje, na een prik tegen de misselijkheid en pilletjes meegekregen te hebben was het geen goed idee om die avond voor het eerst weer Timmie te zien (en Lotje de dag daarna). De spuit leek goed te doen, ze was weer normaal toen we thuis kwamen en heeft zelfs lekker gegeten.
Die nacht ging het redelijk, maar 's ochtends ondanks de pilletjes toch weer gebraakt. Overdag ging het wederom goed, tot afgelopen nacht... Ze trilde nu nog heviger, elk kwartier gal gespuugd en veel diarree. Toen ze vanochtend bloed begin te poepen ben ik met haar naar de dierenarts gegaan, ze was al 12 uur continue aan het trillen en verloor steeds meer bloed. Ook de kamer bij de DA lag zat onder haar bloed
Ze is opgenomen en ligt aan meerdere infusen. Ondertussen proberen ze een oorzaak te vinden en zit ik thuis op nieuws te wachten