Vanmorgen grote paniek in huize Kleverlaan
Zoals altijd liep ik al lekker vroeg met Bero buiten , veel oefeningen tussen door , kortom het was een heerlijk ontspannen rondje.
Via achterom door de tuin naar binnen en bij de deur aangekomen gaat Bero netjes zitten en wachten dat ik het sein geef dat hij naar binnen mag .
Ik draai de deur van het slot en op het moment dat ik het sein ja geef zie ik dat hij nog net wat zwarts op pakt van de grond en snel door slikt, ik heb een strookje split steentje bij de deur liggen dus dacht ik dat hij die nog snel even pakte.
Binnen gekomen begon hij helemaal in paniek te raken en alle geluiden die hij nog kon produceerde te maken. Tjonge , help , shit , snel m'n vinger in zijn keel gestopt want het steentje leek vast te zitten in zijn strot, gelukkig moest hij toen overgeven maar ik zag geen steentje behalve zaadjes enzovoort van de uitlaat beurt. Maar Bero raakte in die tussen tijd steeds meer in paniek , ik Jolanda uit haar bed geroepen , die natuurlijk vroeg .... Wat is er dan aan de hand ....ik riep ...niks Jo niet wassen alleen aankleden en snel naar beneden komen , zo die Jo is best snel . Ik DA bellen , maar Bero werd steeds slechter en terwijl ik het verhaal aan mijn zieke DA vertelde ( die bijna geen stem had om dat ze zo ziek was ) begon Bero in paniek al blaffend te rennen door het huis , waarop de dierenarts riep .... Oh maar dat kan geen steentje zijn want dan blaft hij niet zo makkelijk, hij heeft waarschijnlijk een insect opgegeten en is geprikt.
DA adviseerde om hem af te leiden door met hem een half uur buiten te lopen en in die tussen tijd in de gaten houden of zijn kop niet ging opzwellen. Pfffffffffffffff
Na een kwartier werd hij al rustiger en begon zowaar gewoon netjes te volgen , wel wou hij onderweg alles oppakken . Ik besloot rustig met hem terug naar huis te lopen waar ik snel Jolanda de opdracht gaf om de planten op tafel te zetten die hij voor het lopen in paniek begon aan te vallen. In die tussen tijd laten drinken en een soepstengel gegeven. Waarna hij heerlijk moe maar voldaan ging liggen slapen .
Tijdens de paniek aanval van Bero probeerde hij zijn staart steeds te pakken , later zagen we dat hij daar een flinke brok haar heeft uit getrokken waardoor we nu het puntje van zijn staart zien , hihi

We zijn nu ruim twee uur verder , geen zwellingen te zien en onze brokkenpiloot ligt prins heerlijk te slapen en kijkt mij af en toe even dankbaar aan.
Tjonge

Prettige zondag Allemaal en uhhhhh uit kijken voor beestjes en zo ......