Zojuist het clubblad weer op de deurmat gevallen met Broer kruimel op de voorkant en halfzus Tetje op de achterkant, leuk leuk nu gauw gaan lezen.Groetjes Alida
Dat mag je zeker Jeanette, want ook Hasse,Japke, en jullie Bloem en Dieuwertje krijgen een veelbelovend en zelfs uitmuntend op de ned.rashondenshow ook de uitslag van de gedragstest van Kasper en anderen staan erin.Groetjes Alida
Na de nachtdienst 3 uurtjes geslapen, gauw met Bob naar cursus geweest, boodschappen gedaan en nu weer aan het werk.
Ik hoop dat het wat rustiger wordt kan ik misschien nog even op mijn werk genieten van een topblad wat er weer super uitziet..... Complimenten!!!!
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent http://www.facebook.com/Bobby6912.
Jeanette schreef:Net het blad uit de bus gehaald.
Ik loop zeven weken naast mijn schoenen.
Vóórop onze Kruimel en achterop onze Tettje Bloem.
Nu nog lezen....
Het ziet er allemaal heel mooi en vertederend uit Jeanette (en Lex natuurlijk)
Alle reden om apetrots te zijn!
Maar je moet nou óók weer niet overdrijven hoor!
Zéven weken naast je schoenen..., zès lijkt me ook wel genoeg...
Jan & Willem
Onze Smous Abel - 22-05-2014 = Mees x Bauke
Onze Bengaalse katers Midas en Felix - 19-02-2012 = Fay-Rose x Bengalivo
Pagina Beestenboel: (foto's en video's van Abel en Midas & Felix) Klik op: http://smu.gs/1wrv4bu
Ook hier is ie binnen. Prachtig blad met heel veel foto's van forumleden en ook van Sammy's pups. Super leuk! Complimenten weer voor de makers.
Loes wat heb je een mooi stukje over Adah geschreven. :
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Zo. Vandaag was het mijn beurt voor het clubblad.
Wat een hoop foto's weer en ontroerende verhalen.
Jammer dat de tekst van Harm's keurverslag niet klopt (is dezelfde als die van Timba), maar ik heb de juiste tekst al doorgestuurd. Ons menneke was al 10 maanden bijna, heeft een ondervoorbeet en geen Bordersnuit, maar juist een lange voorsnuit.....
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Na vorig kwartaal het blad gemist te hebben (verhuizing en vergeten adres wijziging door te geven)deze keer gelukkig wel weer gekregen. Ziet weer mooi uit en in één adem uitgelezen. Prachtig blad. Nog even een vraagje, even los of we het doen maar zouden we ons nog op kunnen geven voor de clubmatch of is het daar al te laat voor?
Ik denk dat het te laat is, maar een mailtje aan Charlotte en Peter en je weet het.
Maar ook zonder dat je meedoet ben je welkom.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Het had heel leuk geweest, want in die klasse zijn vaak maar heel weinig hondjes.
Maar helaas.... je hebt je inschrijfnummer van het NHSB nodig....
Wel leuk als jullie gezellig komen kijken natuurlijk.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14