Zó... De pups hebben vandaag wel erg veel visite gehad (en vanavond komt er nog verplicht een vriendin met donkere huidskleur langs, want we willen geen rascistische pups!). Timmie is er wel weer klaar mee, hij is een kalme pup die het liefst heel rustig omgaat met nieuwe indrukken. Zo vindt hij het nog steeds best spannend om opgepakt te worden, hij krijgt daarom wat extra aandacht van me en krijgt veel knuffelsessies.
Lotje is veel drukker, geeft graag likjes en vindt het heerlijk om aandacht te krijgen. Wel is ze ontzettend ondeugend; tegen de ren aan beuken wanneer Moos er even vandoor gaat, aan moeders staart en oren trekken, stiekem op mensenvingers kauwen

Toch vond zij het ook wel weer genoeg na de families van Nienke en Martina. Tussendoor kwamen ook mijn ouders met Jip en Woezel langs. Wat een drukte, dat waren ze nog niet zo gewend.
De afgelopen tijd was ik wat weinig aan het woord hier. Eigenlijk omdat alles gewoon goed gaat! Zowel met de pups als met mijn werk (veel nieuwe opdrachten). Ik ben dus superdruk en besteed mijn vrije tijd dan aan de pups. Ik zal dit weekend weer een uitgebreid verslag maken van de afgelopen tijd. Ze worden nu zo snel groot! Foto's en filmpjes komen er uiteraard ook aan.