Waterstier schreef:alleen als hij een kledingrek met sliertachtige kleding zag dan vond hij het wel nodig om er in te hangen , dus eerdaags weer oefenen in die zelfde winkel.
Wat ik ook nog even wil melden is dat ik al eerder vertelde dat Bero om gras heen loopt , nu dacht ik zelf dat het toeval was , maar nog steeds wil hij er niet op lopen , ik vind het wel heel fijn . Ook loopt hij om plassen heen , en daar vraag ik mij af of meer smousjes dit doen .?
Fijn dat het beter gaat met Bero. Het zal nog steed jeuken, maar het ergste heeft hij nu gehad.
Ha, ha, in sliertachtige kleding hangen, en dan wil jij gewoon weer terug gaan om nog een keer te oefenen.
Als Bero niet graag in het gras loopt is dat wel lastig. Ik neem aan dat je bij de hondenschool ook op gras oefent. Het zal op de een of andere manier niet prettig aanvoelen voor hem, misschien jeukt het aan zijn voeten. Had hij laatst rode plekken tussen zijn voetzooltjes, misschien komt dat ook wel van gras.
Lisa loopt ook om plassen water heen. Ze zal er nooit doorheen gaan, tenzij het niet anders kan.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.