Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Gistocal bevat calcium en fosfor en vitamines en het wordt makkelijk opgenomen door het lichaam.
Dat kan helpen bij Moos, want de pups groeien nu snel en onttrekken calcium aan haar botten.
Maar bij twijfel, altijd overleggen met je DA.
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
In een eitje zit wel een hoop aan essentiele voedingsstoffen........
En mocht ze wel kattenvoer willen (helemaal geen gekke gedachte hoor!) dan kan dat geen kwaad heb ik op de KK1 geleerd. Honden kunnen wel op kattenvoer leven maar katten niet op hondenvoer. Aan kattenvoer moeten 1 of meer aminozuren toegevoegd worden die katten niet zelf kunnen maken, maar honden wel (zo even uit mijn hoofd).
Maar het kan inderdaad ook aan het gezelschap gelegen hebben en dat is wat lastiger op te lossen.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
ik heb een foto gemaakt van de vermelding van de samenstelling van de Gistocal. Kan je zien wat er allemaal in zit. Die Gistocal is ons ook aangeraden omdat Sammy zo slecht at en ze kreeg het ook na de bevalling en toen ze zo ziek was ivm het nog dode pupje in haar buik.
Zo krijgt ze toch heel veel binnen en hoef je je iets minder zorgen te maken. Het ei was ook op aanraden van de DA. Omdat je het maar tijdelijk geeft is het niet erg dat ze er wat meer van eet.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
De groentesoep (meer groente dan daadwerkelijk soep) valt in de smaak behalve de doperwtjes, daar eet ze omheen
Morgenmiddag kunnen we terecht bij de DA, die wil haar toch nog even zien en ik wil graag weten hoe ik zorg dat ze wel genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt. Ik verwacht een beetje dat ik van die Nutrigel mee krijg...
Gistocal haal ik zometeen op bij de dierenwinkel! Ben benieuwd of het naar madame's smaak is...
De soep gaat naar binnen gelukkig.
Lastig hoor, dat niet willen eten, en zeker tijdens haar dracht.
Even naar Delft helpt misschien wel.
Woont er een hond bij jullie in de buurt, misschien kan je met zijn-haar baas een afspraak maken, al is het maar om de dag.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Weer een update! De afspraak bij de DA heb ik afgezegd. Gister hebben Woezel en Jip een hele hoop brokjes, natvoer etc. kunnen eten omdat Moos ook in hun bijzijn het vertikte om te eten.
Daarna gingen de mensen eten; een tortilla met zoete aardappel, ei en zalm. De restjes vond ze heerlijk en mijn moeder had nog een hoop over, dus hebben we haar meteen aan het eten gezet. Het komt er dus op neer dat ik voor haar moet gaan koken de komende dagen... Veel vis/vlees en groenten. Daarnaast zal ik Nutrigel gaan geven zodat ze genoeg calcium, fosfor en vitamines binnenkrijgt.
Wel jammer dat het eten met andere honden dus niets uithaalde... Ik vrees dat ik gewoon erg lekker moet gaan koken voor het verwaande moedertje
Misschien is haar smaak veranderd? Zwangere vrouwen hebben daar toch ook wel eens last van? Stenen, augurken of ijs (in mijn geval ijs....... heel veel ijs!!!)
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent http://www.facebook.com/Bobby6912.
Misschien is haar smaak veranderd? Zwangere vrouwen hebben daar toch ook wel eens last van? Stenen, augurken of ijs (in mijn geval ijs....... heel veel ijs!!!)
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent http://www.facebook.com/Bobby6912.
Als je al geen culinaire prinses was dan word je het nu wel!
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Jeetje wat lastig Jiske. Succes.
Mag me gelukkig prijzen dat Lisa alles (vr)eet. De druppels en vit. C die ze momenteel krijgt door een beetje yoghurt, de bodem van haar bak wordt er bijna uitgelikt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.