Zoooo wat was het toch vroeg vanochtend

na de kleine wandeling in het weiland zijn we om half negen met zijn tweetjes naar de kapsalon gegaan ik hoefde Sjarel al niet meer op te tillen in de stad hij trekt af en toe wat en dan blijf ik stil staan en dan lopen we verder .
De klanten heb ik gevraagd of ze net wilde doen of Sjarel er niet was negeren waardoor dat hij niet gaat springen bijten enz ..... En dat werkt super als hij rustig was dan mogen ze natuurlijk knuffelen :hug: om 12:30 zijn we een uurtje gesloten geweest voor met Sjarel naar het stadspark te gaan wandelen . Jeetje na 15jaren de kapsalon te hebben is dat wel wennen hoor en wat zijn de smalle straatjes van Maastricht ook mooi ben het nu pas samen met Sjarel aan het verkennen
Daarna ben ik weer gaan knippen enz .... De postbode van Maastricht hij heeft een Jack Russel pup van 12 weekjes oud die kwam ook even kennis maken ze speelde en veegde door de kapsalon was leuk om te zien
Hoe de dag erop zat zijn we naar de auto gewandeld eenmaal thuis aan gekomen heeft Sjarel in de Bench overgegeven Wat in de auto staat arme jongen !!!! we zouden nog deze avondt naar de puppiecursus zijn gegaan maar die heb ik afgezegd ! Nu ligt Sjarel bekaf in zijn koffertje
Ps ik heb foto,s op het forum geplaatst maar het lukt mij niet voor ze recht op te zetten kunnen jullie mij helpen aub dan hebben jullie geen nek pijn meer
Pootje van Sjarel
Sjarel van Mokerhei (02/04/2015)