Stijnke liet beide keren het nodige zien, van ochtendmisselijkheid, toch heel vaag al ruimte maken in de buik. Zelfs al waren de pupjes nog pas microscopisch klein......
Moos laat echt wat zien, maar ik hoop dat ze zich, als het wat koeler wordt toch ook weer wat beter gaat voelen.....
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Ik heb online een soort kalender gevonden, waarin je gedetailleerd kunt zien wat er gaande is in haar buik. Dit weekend zijn de bevruchte cellen zich aan het nestelen in de baarmoederwand. Wie weet...
Wat een leuke ontwikkelingen lees ik hier!
Abel is al lekker vroeg gestrikt als reu; ik weet nog goed dat ik pal na de RITS voor Bob door Fredie werd gebeld... Ik werd er best wel door overvallen en was toen nog tuttig en overbeschermend (en onwetend) over mijn (in mijn ogen nog) pup en heb toen nee gezegd; gelukkig reageerden jullie beter, Jan en Willem! Ik vind het een mooie combi!
Als reu-eigenaar kun je je wel degelijk erg betrokken voelen bij een nest hoor; zeker als je hiervoor wordt welkom geheten. Geniet van jullie zwangerschap (ik voel aan m'n water dat het meer dan goed zit...) en kraamtijd met elkaat!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Bij de andere 2 (flinke van Abtswoude nazaten ) maar Fija was ook misselijk.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Martine schreef:Wat een leuke ontwikkelingen lees ik hier!
Abel is al lekker vroeg gestrikt als reu; ik weet nog goed dat ik pal na de RITS voor Bob door Fredie werd gebeld... Ik werd er best wel door overvallen en was toen nog tuttig en overbeschermend (en onwetend) over mijn (in mijn ogen nog) pup en heb toen nee gezegd; gelukkig reageerden jullie beter, Jan en Willem! Ik vind het een mooie combi!
Als reu-eigenaar kun je je wel degelijk erg betrokken voelen bij een nest hoor; zeker als je hiervoor wordt welkom geheten. Geniet van jullie zwangerschap (ik voel aan m'n water dat het meer dan goed zit...) en kraamtijd met elkaat!
Abel is inderdaad behoorlijk vroeg gestrikt Martine. Eerlijk gezegd hebben we er niet eens bij stilgestaan of hij daar misschien nog te jong voor was... We hebben eigenlijk blind gevaren op de adviezen van de mensen die het weten.
Jan & Willem
Onze Smous Abel - 22-05-2014 = Mees x Bauke
Onze Bengaalse katers Midas en Felix - 19-02-2012 = Fay-Rose x Bengalivo
Pagina Beestenboel: (foto's en video's van Abel en Midas & Felix) Klik op: http://smu.gs/1wrv4bu
Onze Sam was nog geen 11 mnd. toen hij voor het eerst mocht.
Het teefje bleef leeg..dat was pech.
We hebben toen, samen met een loopse Briard, zijn zaadjes laten tellen in Utrecht.
Dat waren tijden..... ...1989.
Sam heeft 14 nakomelingen gekregen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Waterstier schreef:Zaadjes tellen? , moeten ze wel stil zwemmen
Zo heeft onze loopse Guusje, Jules van Wubke 'geholpen'.
Bij hem was het ook nodig om te tellen...
Vandaag gaat het weer prima met Moos! Vanochtend bleef ze met haar balletje tegen mijn been duwen en aangezien ze niet meer loops is kon ze eindelijk los door het bos rennen. Weer een happy smous dus!
Echt weten doe je het nooit, maar er wordt toch vurig gehoopt dat die misselijkheid van haar affaire met Abel komt.
Lekker weer even normaal rennen door het bos.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver