Vannacht is Indy om 22.30 uur in de bench gegaan, ik had de babyfoon erbij gezet en kon dus alles horen boven. Ze heeft een paar minuten gepiept en toen was het stil, klikt wel zielig dus eigenlijk wil je er gelijk heen. Toch maar niet gedaan en ze was snel stil. Om 6.30 uur stil naar beneden en daar lag ze wakker om zich heen te kijken zonder een kik te geven. Ook de bench was helemaal droog, wat knap zeg. En hoe vrolijk ze je dan begroet, het maakt je hele dag weer goed :

Vanochtend mocht ze mee naar school en in de klas, dat vonden alle kinderen super leuk, en Nienke glom van oor tot oor. Wat me wel op valt is dat ze wel af en toe piept/soort jank vooral als ik even weg ben en uit het zicht. Maar dat gaat vast goed komen. Ze heeft dezelfde "voorliefde" voor konijnen als haar moeder denk ik want ze is niet bij het hok weg te slaan, dat gaat nog wel wennen

Kortom het gaat hier super, was na 18 jaar wel even vergeten hoe druk het was en dat mijn valkuil niet altijd consequent zijn op de loer ligt. Nu speelt ze met de muis die ze van Charlotte en Peter heeft meegekregen, ze ligt er ook steeds tegen aan in de bench. Toch nog een beetje Reuver (geur) dichtbij