Wat een hitte deze week, en het wordt volgens de voorspelling nog warmer met een piek op zaterdag.
Wij hebben vanavond de flyballtraining afgelast.
Zondag zou het dan weer ietsje minder warm zijn, maar toch nog 27 graden.
Zondag is er een flyballwedstrijd in Rotterdam.
Had dinsdagavond al gevraagd of er genoeg honden waren voor Lies haar team.
Ze loopt in een dagteam, dus kunnen honden gewisseld worden.
Er zijn er precies zes, geen honden te veel jammer genoeg anders had ik Lisa teruggetrokken uit het team voor zondag.
Uiterlijk morgenavond wordt er besloten door de flyballcommissie of de wedstrijd door gaat. Hoop dus van niet.
Ze kunnen besluiten om vroeger te starten en dan het middagprogramma te laten vallen.
Ze lassen niet snel een wedstrijd af, we hebben een keer met heel slecht weer moeten lopen. De velden waren modderpoelen geworden doordat het de hele week geregend had. Iedereen wist dat er niet gelopen kon worden, maar de wedstrijd ging gewoon door.
In de regen op een drijfnat veld de tenten neergezet. Na het inlopen werd er besloten dat de wedstrijd toch niet door kon gaan

Te glad.
Als er zondag wel gelopen wordt zal ik heel goed op Liesje letten hoe ze het doet, veel koelen tussendoor. Als ik zie dat ze niet prettig gaat trek ik haar ter plekke terug.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.