Vanmorgen belde ik de DA om een afspraak te maken voor zijn 9 weeks prik , ik kon vandaag om 10.00 uur al terecht , hoe mooi is dat.
Onze DA is nog al kritisch en liet door de assistent eerst paspoort ophalen van Bero .5 min. Later werden we naar binnen geroepen , sodemieters wat een mooie pup en wat een goede fokker , geweldig , een en al lof .
Jullie begrijpen wel dat Trixie en Jootje heel vet stonden te glimmen. Vooral als je weet dat je van deze DA niet snel een complimentje krijgt.
Bero liet zich gewillig nakijken op alle fronten , even chip gecontroleerd, pfffff gelukkig nr klopte,
Prikje heeft hij niet eens gemerkt, en zalf in zijn oogje omdat hij lichtelijk ontstoken is.
Ontwormingspillen voor de komende tijd meegenomen, en op onze vraag of hij al naar het strand mocht werdt ons geadviseerd daar toch echt nog even mee te wachten totdat hij zijn 12 weeks prik heeft gehad . Dat doen we dan ook maar .
Wel is Bero dominant, iets wat wij natuurlijk al gemerkt hadden , pfffffffff.
Advies snel op cursus, ja DA die staat voor morgenavond op de kaart , en daar heb ik echt zo zin in.Kan niet wachten om met hem nog verder aan de slag te gaan .
Verder vertelde ik gisteren dat mijn Hoge kreetjes werkte , nou gisteravond sprongen de ramen bijna van de hoge kreetjes, hij bleef doorgaan , het leek wel of dat hem een sein gaf dat het dan heel leuk is om te bijten. Dus daar hebben we nog wel even werk aan .
Zaterdag Bero 4.6 nu al weer 4.9 kg . Foto van Bero met 4.9 kg geplaatst.