16-4-2015
Goedemorgen smouzenkindertjes, een nieuwe dag in jullie leventje breekt aan. Voorzichtig wakker worden bij mammy, nog een slokje en lekker tegen mammy aan liggen, nog een beetje dromen. Zo begint de dag voor ze. Vandaag zijn ze alweer 2 weken.
Nu alle oogjes open zijn is het tijd voor een volgende stap. Letterlijk en figuurlijk. Want Timmy probeert al voorzichtig wat pasjes. Pootje opstrekken en bijtrekken, lukt nog niet helemaal maar morgen wel denk ik. Ook Jochie doet wat pogingen. Tijdens de 2e weeks foto proberen ze zo te ontsnappen. Jochie liet vanavond zelfs een klein blafje horen. Sammy is een zorgzaam moedertje, ze poetst ze schoon, wast hun billetjes, eet poepjes op. En die zijn al behoorlijk groot zagen we want tijdens de 2e weeks foto liet Jochie een bruin drolletje achter op de witte handdoek.
Jochie heeft vandaag nog een mijlpaal bereikt, hij weegt nu al meer dan een kilo! Slager mag ik een kilo smous? Mag het ook wat meer zijn mevrouw.
Oh wat zijn ze toch schattig, ik denk dat ik ze alle drie maar houd.
Jochie 1.022, Noortje 858 en Timmy 806
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)