Wieske - Sammy & Pip
Re: Wieske - Sammy & Pip
En zo glijden jullie rustig aan, dag voor dag naar het eind van de dracht.
Guusje had bij haar laatste nest ook veel meer een hangbuik.
Slappere spieren.....
Guusje had bij haar laatste nest ook veel meer een hangbuik.
Slappere spieren.....
Laatst gewijzigd door Charlotte op 25 mar 2015, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Fijn dat het goed met de dracht gaat! Leuke foto's van de werpkist en dikke buik!
Hou vol Sammy!!
Hou vol Sammy!!

Mooie buikjesfoto! Nog even volhouden Sammy
fijn dat het goed gaat José! Groetjes Alida 

ohh wat spannend! net even bijgelezen. Voor ons komt het nu wel heel dichtbij.
Nog een paar daagjes zo te lezen! We leven nu helemaal mee! Hopelijk zitten er 1 of meerdere reutjes bij, dan maken we een goede kans dat onze lange wachten beloond wordt. Spannend!!!
nu af tellen en hopen op een voorspoedige bevalling!! Good luck voor jullie en de aanstaande mama Sammy.
groetjes een duimende Jessica
Nog een paar daagjes zo te lezen! We leven nu helemaal mee! Hopelijk zitten er 1 of meerdere reutjes bij, dan maken we een goede kans dat onze lange wachten beloond wordt. Spannend!!!
nu af tellen en hopen op een voorspoedige bevalling!! Good luck voor jullie en de aanstaande mama Sammy.
groetjes een duimende Jessica
Nou nou , die Sammy's houd je wel in spanning , gelukkig ben je nu een week verder in het groeicentrum,. En wat een heerlijk gezicht die hele mooie dikke buik , kom op Sammy ff nog vol houden. 

Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Ooooh ik snap helemaal niks van dit forum.... zoeken zoeken en eindelijk heb ik Sammy&Pip gevonden. Wilde het zo graag volgen José, maar goed.... De laatste loodjes! Nog even en dan krijgt Sammy haar babies. Ben zooo benieuwd. Hoop dat het allemaal goed gaat. 

Greta schreef:Ooooh ik snap helemaal niks van dit forum.... zoeken zoeken en eindelijk heb ik Sammy&Pip gevonden. Wilde het zo graag volgen José, maar goed.... De laatste loodjes! Nog even en dan krijgt Sammy haar babies. Ben zooo benieuwd. Hoop dat het allemaal goed gaat.
leuk he, begin het nu ook een beetje te snappen eindelijk
Welkom Jessica op ons kleine maar gezellige forum.jessie23 schreef: leuk he, begin het nu ook een beetje te snappen eindelijk
We hopen dat je hier veel plezier aan zult beleven en dat je je ook even voorstelt onder het hoofdstuk : nieuwe leden. Dan kan iedereen je welkom heten en blijft het hier (enigszins

http://www.smoushondenforum.nl/archief/ ... ?f=1&t=683
Als je het hoofdstuk Welkom op de homepage even doorneemt, wordt je al snel duidelijk dat een forum heel eenvoudig onder de knie te krijgen is...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
59e dag
Afgelopen nacht voor het eerst bij Sammy geslapen. Niet in haar mand maar gezellig op de bank en zij in haar mand er voor. Af en toe ademde ze vrij zwaar en als ik dan zachtjes aaide werd ze rustiger. Vanmorgen sliep ze zo vast dat ik al op was voor ze wakker werd.
Lieveke vond het vannacht maar raar, ik op de bank en baasje boven in het grote bed. Ze heeft de hele nacht op en neer gelopen om te controleren of we er beide nog waren. Normaal komt ze nooit boven maar ze vond zelf dat die regel vannacht niet telde.
Vanmiddag heeft Sammy voor haar doen best nog wel een flink stuk gelopen. Tot de kuil en weer terug. De afgelopen dagen kwamen we niet ver.
Eten gaat redelijk al is ze behoorlijk kieskeurig. Zo juist pens met wat brokken op. Dat smaakte wel vond ze.
Haar temperatuur is al een aantal dagen 37,8 maar vanmiddag was hij 37,3 Ben benieuwd of de temperatuurdaling verder doorzet. Haar buik is enorm en sinds gistermiddag hebben de pups de daling ingezet. Ze bewegen volop, denk dat ook dit stel een afscheidsfeestje aan het houden is.
José Sammy & Lieveke

Afgelopen nacht voor het eerst bij Sammy geslapen. Niet in haar mand maar gezellig op de bank en zij in haar mand er voor. Af en toe ademde ze vrij zwaar en als ik dan zachtjes aaide werd ze rustiger. Vanmorgen sliep ze zo vast dat ik al op was voor ze wakker werd.
Lieveke vond het vannacht maar raar, ik op de bank en baasje boven in het grote bed. Ze heeft de hele nacht op en neer gelopen om te controleren of we er beide nog waren. Normaal komt ze nooit boven maar ze vond zelf dat die regel vannacht niet telde.

Vanmiddag heeft Sammy voor haar doen best nog wel een flink stuk gelopen. Tot de kuil en weer terug. De afgelopen dagen kwamen we niet ver.
Eten gaat redelijk al is ze behoorlijk kieskeurig. Zo juist pens met wat brokken op. Dat smaakte wel vond ze.
Haar temperatuur is al een aantal dagen 37,8 maar vanmiddag was hij 37,3 Ben benieuwd of de temperatuurdaling verder doorzet. Haar buik is enorm en sinds gistermiddag hebben de pups de daling ingezet. Ze bewegen volop, denk dat ook dit stel een afscheidsfeestje aan het houden is.
José Sammy & Lieveke

Laatst gewijzigd door sammydesmous op 27 mar 2015, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Spannend José. Dat klinkt alsof het in ieder geval dit weekend zover is.
Succes en sterkte.
Succes en sterkte.

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Nou José; het klinkt alsof jij niet zoveel zult gaan slapen de komende nacht...
Spannend hoor; succes met de laatste loodjes!
...enne, ik ga Voor 7 pups...!

Spannend hoor; succes met de laatste loodjes!
...enne, ik ga Voor 7 pups...!

Klinkt inderdaad als de laatste loodjes. Weekendhondjes , zondagskinderen ......
O, wat zou ik het graag nog een keer meemaken, maar vrees dat dat er niet meer in zit.
7 Martine? Ik vind 6 wel genoeg voor zo'n klein hondje.
O, wat zou ik het graag nog een keer meemaken, maar vrees dat dat er niet meer in zit.
7 Martine? Ik vind 6 wel genoeg voor zo'n klein hondje.

Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Ik schreef 38,8 maar dat moest zijn 37,8 met een kleine daling naar 37,3 maar nu is hij alweer naar 37,9 dus nog niets aan de hand.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
- e kuilboer
Jee José, t wordt nu echt spannend
En worden het er echt zoveel??? Nou sterkte vast 

Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Oh, spannend!
Ik duim mee voor een mooi gezond nest met miss wel een reutje voor ons.
Good Luck!
Ik duim mee voor een mooi gezond nest met miss wel een reutje voor ons.

Good Luck!
Een daling van een halve graad is soms het maximale.....en soms alleen een schommelingetje. Wat is dit toch spannend
.5,6, of 7 maakt niet uit, als alles maar goed gaat.

Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Helemaal mee eens Maureen, en ook Sammy s gezondheid.
Een echo zegt ook eigenlijk alleen maar dat ze drachtig zijn , het blijft verder altijd een verrassing hoeveel het er zijn .
( hihi, leuk dat ik dat nu kan zeggen), ieder geval weer heel veel spanning voor de wachtlijstertjes.
José, heel veel sterkte de komende dagen , mmmmm en weken!
Een echo zegt ook eigenlijk alleen maar dat ze drachtig zijn , het blijft verder altijd een verrassing hoeveel het er zijn .
( hihi, leuk dat ik dat nu kan zeggen), ieder geval weer heel veel spanning voor de wachtlijstertjes.
José, heel veel sterkte de komende dagen , mmmmm en weken!
Jolanda en Trix
-
60e dag
We hebben een rustige nacht gehad. Nog niets aan de hand met Sammy. Ze heeft rustig door geslapen.
Haar gewicht is 12,6 kg, ze is 2 kilo aangekomen. Op de dag na dekking was haar borstomvang 56, net onder haar ribben 55 en bij haar flanken 50 cm, nu 68, 65 en 60 cm. Temperatuur om 9:00 uur vanmorgen 37,6.
Ze gaat geregeld in de werpkist liggen. We wachten rustig af.
José, Sammy & Lieveke

We hebben een rustige nacht gehad. Nog niets aan de hand met Sammy. Ze heeft rustig door geslapen.
Haar gewicht is 12,6 kg, ze is 2 kilo aangekomen. Op de dag na dekking was haar borstomvang 56, net onder haar ribben 55 en bij haar flanken 50 cm, nu 68, 65 en 60 cm. Temperatuur om 9:00 uur vanmorgen 37,6.
Ze gaat geregeld in de werpkist liggen. We wachten rustig af.
José, Sammy & Lieveke

De pups hebben groot gelijk dat ze nog even veilig warm binnen blijven zitten. Hier buiten is het nu hondenweer...! 

Hier ook, al denken de honden daar duidelijk anders over.
Zolang ze zich nog lekker voelen binnen en Sammy ook met haar bolle buik, kunnen ze mooi nog een beetje verder ontwikkelen alvorens de grote wijde wereld van de werpkist in te gaan
. (Maar ik kan het niet laten om tig keer per dag te kijken of er wat gaande is
)
Zolang ze zich nog lekker voelen binnen en Sammy ook met haar bolle buik, kunnen ze mooi nog een beetje verder ontwikkelen alvorens de grote wijde wereld van de werpkist in te gaan

Maureen