corrie schreef:Wij zitten al een aantal weken dagelijks zonder internet en telefoon. Zelfs na het opsturen van een nieuw modem is de ellende niet over. Cock heeft net de boel (met nieuwe kabel) aan de praat gekregen. Hopelijk helpt dit.... Ze zijn hier overal bezig met de aanleg van glasvezel. Dit had al lang klaar moeten zijn. Ik ben bang dat ons probleem pas echt verholpen is als die kabels in huis aangesloten zijn....Daarom weinig berichtjes en antwoorden vanuit Schiedam.
Dat verklaart meteen waarom ik je niet te pakken kreeg.
Je was uren lang in gesprek vandaag. Zal het morgen nog eens proberen.
Lastig Corrie, geen telefoon en geen internet. Hoop dat het snel allemaal weer werkt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Charlotte schreef:Komende woensdag ga ik toch even verhaal halen hoor.
Heb ik gisteren al gedaan.
Guusje en Stien mee, die vonden het niet erg dat ik op hoge poten richting Beesel liep.
Heb daar mijn gal gespuugd.
Ben benieuwd of ik er nog wat van hoor. Hij heeft wéér mijn telefoonnummer opgeschreven.
Ook zoiets...dat heeft hij al als het goed is in die agenda staan. KOUD!!
En Charlotte hebben ze ooit nog iets laten horen ?
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Tjongejonge. Zit ik even nog op het forum voor de pups uitvliegen, hoor ik buiten een gekrakeel van de Chihuahua's van de overburen.
Die lopen , zoals meestal, los op straat. De glazenwasser met een lange ladeer op zijn schouder kan geen voet verzetten omdat het spul hem voor de voeten loopt te stuiteren. En de buurvrouw begint een ouwehoerpraatje in plaats van haar honden bij zich te roepen.....
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Hier loopt zo'n vijf keer per dag een zwakbegaafd koppel langs met hun roedel(s). Zeker een stuk of acht chihuahua's die keffend voorbij lopen. Moos wordt dus ook vijf keer per dag helemaal gek en gaat meeblaffen. Héél irritant!
Ook zielig voor die hondjes (ratjes?!), want ze wonen echt drie hoog achter... Meestal lopen er ook nog vier herdermixjes mee...
Jiske87 schreef:Hier loopt zo'n vijf keer per dag een zwakbegaafd koppel langs met hun roedel(s). Zeker een stuk of acht chihuahua's die keffend voorbij lopen. Moos wordt dus ook vijf keer per dag helemaal gek en gaat meeblaffen. Héél irritant!
Ook zielig voor die hondjes (ratjes?!), want ze wonen echt drie hoog achter... Meestal lopen er ook nog vier herdermixjes mee...
Bah zo'n stel keffers, jammer dat Moos zich dan ook wil laten horen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Hier stond 9 jaar een huis te koop , mevrouw had 11 chihuahua s die de hele dag in de voortuin zaten , het was een herrie van je welste als je langs liep , ze was echt 3 ton gezakt in prijs en ratjes weg. Toen is na 9 jaar het huis verkocht.
Ik wil niet weten hoe dat huis er van binnen uit zag.
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Jiske87 schreef:Ja, ze raakt er steeds behoorlijk opgefokt van. Het is ook een hysterisch kabaal dat voorbij komt. En dat i.c.m. Het enge vuurwerkraam... Zucht...
Jakkes Jiske, wat jammer toch van dat leuke plekje.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Wat jammer voor Moos dat ze er zo opgefokt van raakt, maar ik snap haar wel.
Die hondjes kunnen het niet helpen, maar ze trekken over het algemeen wel onnozele baasjes aan.
Ik vind het ook een uitermate irritant geluid dat eruit komt.
Stijnke en Baukje doen er gelukkig niet aan mee, anders was het ook hier heel geregeld bal.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )