Stijnke en Lou
Re: Stijnke en Lou
Ah... mooie fase. 

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Nog even en de kist is te klein. Dan willen ze meer gaan ontdekken.
Ze zien trouwens nog niet allemaal even goed, maar het gewiebel op de poten is ook een theater op zich.
Door de hogere wand voor de kist is het nu lastiger fotograferen helaas. Maar ja, de veiligheid gaat voor en zodra het rennetje eraan zit wordt het weer makkelijker.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Wat leuk ze zijn elkaar aan het ontdekken! Dat moet we super lief uit zien! Dus steeds meer leven in de brouwerij! Dat gewiebel moet er ook grappig uit zien!
Die Barbara , ik denk dat jij stiekum wel op het luchtbed of in de kist wil slapen, omdat heerlijke gewiebel en die piepjes en die geurtjes elk moment mee te maken.

Leuk hè , al die verhaaltjes.

Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Het begint toch zooo te kriebelen nu ik het allemaal weer voorbij zie komen.
Nog even geduld, dan zoeken we voor Stien een lieve vent en mogen wij hopelijk ook weer genieten van al die fijne en leuke momenten van opgroeiende pups.
Nog even geduld, dan zoeken we voor Stien een lieve vent en mogen wij hopelijk ook weer genieten van al die fijne en leuke momenten van opgroeiende pups.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Oh leuk Charlotte, wie weet mag jij straks een stamboom helemaal naar Noordwijkerhout brengen . 

Jolanda en Trix
Zou leuk zijn, Trix
Stien is net loops geweest.
Dat gaat echt nog wel even duren.
Maar uitkijken naar een knappert doen we wel.
Tegen die tijd zijn jullie misschien al bezig met puberstreken van jullie smousje.
Stien is net loops geweest.
Dat gaat echt nog wel even duren.
Maar uitkijken naar een knappert doen we wel.
Tegen die tijd zijn jullie misschien al bezig met puberstreken van jullie smousje.
Charlotte
[quote="Stella"]Er is dus nog van alles mogelijk. Zelfs dat ze toch een nestje mag als ze b&t is....
Da's mooi.
Vanmiddag kwamen ineens twee pups elkaar tegen in de kist.
Dat klinkt misschien gek, maar tot nu toe kropen ze wel op en over elkaar heen, maar zonder echt notitie van elkaar te nemen.
Madelief en Kobus stonden elkaar vanmiddag echt aan te kijken. Allebei op van die wiebelpoten. En dan een stapje naar voren, verbaasd omvallen en neuzen naar elkaar. Geweldig.
Stijn stond vanavond ook te kijken waar Stijnke bleef met de melkfabriek.
Hij volgde haar echt toen ze langs de kist liep. En pieppiep toen ze er niet in kwam.[/quote
Wat leuk zeg dat ze elkaar nu observeren..... Eigenlijk een vernieuwde kennismaking.
Heeft Kobus' nog steeds zo'n zwart snoetje? Hij was zondag zo klein en kwetsbaar.
Zaterdag komen we weer even kijken. Ontzettend leuk dat we alles zo op de voet mogen volgen. Het gaat allemaal al zo snel( net als kinderen)
Da's mooi.
Vanmiddag kwamen ineens twee pups elkaar tegen in de kist.
Dat klinkt misschien gek, maar tot nu toe kropen ze wel op en over elkaar heen, maar zonder echt notitie van elkaar te nemen.
Madelief en Kobus stonden elkaar vanmiddag echt aan te kijken. Allebei op van die wiebelpoten. En dan een stapje naar voren, verbaasd omvallen en neuzen naar elkaar. Geweldig.
Stijn stond vanavond ook te kijken waar Stijnke bleef met de melkfabriek.
Hij volgde haar echt toen ze langs de kist liep. En pieppiep toen ze er niet in kwam.[/quote
Wat leuk zeg dat ze elkaar nu observeren..... Eigenlijk een vernieuwde kennismaking.
Heeft Kobus' nog steeds zo'n zwart snoetje? Hij was zondag zo klein en kwetsbaar.
Zaterdag komen we weer even kijken. Ontzettend leuk dat we alles zo op de voet mogen volgen. Het gaat allemaal al zo snel( net als kinderen)
Oh , maar dat zou ook heel fijn zijn Charlotte . 

Jolanda en Trix
Ja, Kobus heeft nog steeds zo'n zwart snoetje.
Vanmiddag was Neeltje op onderzoek: Jasmijn onderging het slapend. Neeltje liep om haar heen en stak steeds haar neusje ergens tegen Jasmijn aan. Proefde even aan een oor en wiebelde weer verder. Tot slot klauterde ze over Jasmijn heen boven op de puppyberg en viel tevreden in slaap. Haar wereld was weer ietsje groter geworden.
Zo doen ze om de beurt een eigen onderzoekje. Hoewel....soms lopen ze ook allemaal door elkaar te wiebelen, op zoek naar Stijnke, die dan net voorbij kwam. Een mierennest is er dan niks bij. Maar wel veel leuker met al die wiebelaars en omrollers.
Vanmiddag was Neeltje op onderzoek: Jasmijn onderging het slapend. Neeltje liep om haar heen en stak steeds haar neusje ergens tegen Jasmijn aan. Proefde even aan een oor en wiebelde weer verder. Tot slot klauterde ze over Jasmijn heen boven op de puppyberg en viel tevreden in slaap. Haar wereld was weer ietsje groter geworden.
Zo doen ze om de beurt een eigen onderzoekje. Hoewel....soms lopen ze ook allemaal door elkaar te wiebelen, op zoek naar Stijnke, die dan net voorbij kwam. Een mierennest is er dan niks bij. Maar wel veel leuker met al die wiebelaars en omrollers.
Maureen
-
.
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 17 sep 2014, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Haha Trix, was fijn geweest als er een camera had gehangen! Net als bij sommige crèches! Dan kan ik alles "live" volgen!Waterstier schreef:Die Barbara , ik denk dat jij stiekum wel op het luchtbed of in de kist wil slapen, omdat heerlijke gewiebel en die piepjes en die geurtjes elk moment mee te maken.

Laatst gewijzigd door Trix op 18 sep 2014, 11:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Jolanda en Trix
Ik snap best dat als iemand een tijdje op de wachtlijst staat graag een pup wil. Zelfs dat men hoopt een pup van een bepaald nest te krijgen omdat je daar wat meer 'feeling' mee hebt.
Het is toch heel iets anders dan de manier waarop veel mensen een hond kiezen: goh, een hond lijkt me wel leuk, ff op marktplaats snuffelen en voilá ...
Het is toch heel iets anders dan de manier waarop veel mensen een hond kiezen: goh, een hond lijkt me wel leuk, ff op marktplaats snuffelen en voilá ...
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Beste forum leden
Ik zag dat ik misschien wat pittig gereageerd heb op de opmerking van Martine .
Bij deze wil ik melden dat het mij spijt en dat ik deze opmerking beter had kunnen negeren.
Dit is een gezellig forum en dat moet zo blijven.
Nog maals
Ik zag dat ik misschien wat pittig gereageerd heb op de opmerking van Martine .
Bij deze wil ik melden dat het mij spijt en dat ik deze opmerking beter had kunnen negeren.
Dit is een gezellig forum en dat moet zo blijven.
Nog maals

Jolanda en Trix

Precies...; we gaan het gezellig houden!

Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Vanavond liet Kobus weer eens van zich horen. Een heel verhaal stond hij af te steken. In een hoekje van de kist zat hij omhoog te kijken. Echt een stukje van de anderen af. En maar geluidjes maken......Stijnke ging eens even kijken, maar liep weer weg. Ze vond het blijkbaar geen belangrijk verhaal.
Maar ik kon het niet laten en heb hem even opgepakt en geknuffeld
Hij werd meteen stil, liet zich even knuffelen en spartelde toen zo dat ik hem maar weer bij de anderen gezet heb. Blijkbaar was het genoeg geweest.
Hij wordt al aardig rap op de pootjes. De anderen trouwens ook.
Jasmijn sprintte Harm eruit en was het eerst bij de melkfabriek
Stijn lag intussen nog op zijn rug te spartelen, want Neeltje en Grietje gebruikten hem als hoofdkussen en gingen niet zomaar weg omdat hij nou toevallig honger had.
Er zijn ook een paar pups, die ineens de rand bij de uitgang zoeken. Daar liggen alleen kranten en geen kleedje. Daar doen ze dan een flinke plas en voegen zich weer bij de rest. Ze halen het niet altijd, maar de poging is toch al mooi......
Maar ik kon het niet laten en heb hem even opgepakt en geknuffeld

Hij wordt al aardig rap op de pootjes. De anderen trouwens ook.
Jasmijn sprintte Harm eruit en was het eerst bij de melkfabriek

Er zijn ook een paar pups, die ineens de rand bij de uitgang zoeken. Daar liggen alleen kranten en geen kleedje. Daar doen ze dan een flinke plas en voegen zich weer bij de rest. Ze halen het niet altijd, maar de poging is toch al mooi......
Maureen
Mooi hè, straks krijgen de nieuwe eigenaren ze al zindelijk mee 

Jolanda en Trix
Nou....of ze hollen gauw naar binnen om daar hun plas te kunnen doen..Waterstier schreef:Mooi hè, straks krijgen de nieuwe eigenaren ze al zindelijk mee

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Hihi, kan allemaal.
Jolanda en Trix