Van de regen in de drup...wat een heel naar gevolg van een 'simpele' val.
Hopen dat het herstel en revalidatie te combineren valt met een pupje.
Abeltje is al 2 weken oud, heeft er nog 5 te gaan voor hij bij jullie voet aan wal zet.
Ga heel hard voor jullie dat het allemaal goed komt. :hug:
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
tjonge jonge wat een pech toch allemaal.....heel veel sterkte met het herstellen.
gelukkig kunnen jullie naar iets moois uitkijken dat verzacht misschien wel wat de pijn. STERKTE
Wat een tegenvaller voor Jan. Hoop dat hij niet te veel pijn heeft.
Hoop dat Jan vanuit huis kan werken, dan valt de financiële schade hopelijk mee.
Gelukkig hebben jullie de katten en over een aantal weken Abeltje in huis.
Leuk vooruitzicht dat de pijn een beetje kan verzachten.
Beterschap.
Alida gefeliciteerd met het vijftig jarig huwelijk van je schoonouders. Leuk dat jullie het met de hele familie hebben gevierd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Jan is intussen weer zo'n beetje full-time aan het werk bij 'n reclamebureau (hij is ook freelancer). Ik breng hem elke dag en haal hem op, kussentje mee, stoeltje onder z'n bureau, been erop en geld verdienen maar, haha...
Inmiddels heb ik ook maar 'n rolstoel voor hem gehuurd, dan kunnen we in elk geval zo af en toe 'n blokje om', maar er zit nog iets tussen z'n oren om ook daadwerkelijk in dat ding te gaan zitten.... We zien wel, a.s. zondag gaan we weer naar het nestje kijken.
Ook hebben we contact via e-mail met de andere aanstaande eigenaren van puppy's uit hetzelfde nest. Altijd leuk en wie weet belangrijk om te weten hoe het de zusjes en het broertje van Abeltje vergaat.
Komend weekend is de 'boschparade'. Zegt jullie helemaal niets natuurlijk. Het is 'n vaartocht over het water met de meest fantastische, kunstzinnige en vreemde 'vaar-dingen'. Het is allemaal gebaseerd en geïnspireerd op Jeroen Bosch. Echt heel erg bijzonder en mooi om te zien. Ik meld dit maar even omdat Jan daar ook aan mee zou doen en ook al repetities achter de rug heeft die nu dus helaas pindakaas voor niets zijn geweest...
Als je er wat van wil zien moet je gewoon even googelen naar 'boschparade2014'.
Jan & Willem
Onze Smous Abel - 22-05-2014 = Mees x Bauke
Onze Bengaalse katers Midas en Felix - 19-02-2012 = Fay-Rose x Bengalivo
Pagina Beestenboel: (foto's en video's van Abel en Midas & Felix) Klik op: http://smu.gs/1wrv4bu
Jan, de rolstoel is maar tijdelijk! En heel leerzaam om er eens in te zitten
Gelukkig, Willem, dat Jan met jouw goede zorgen in ieder geval aan het werk kan.
En natuurlijk bij Abeltje op bezoek. Da's altijd goed voor het moreel
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
FF aan het idee wennen en dan is zo'n rolstoel een uitkomst. Maar ik kan me voorstellen dat een actief mens er ook kriebelig van wordt.
Is allemaal gelukkig maar tijdelijk.
Wat leuk dat jullie ook contact onderling hebben als a.s. eigenaren.
De mensen op de RITS die een teefje krijgen leken me heel aardig en wonen ook nog eens niet zo ver bij jullie vandaan.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Super trots op mijn mannen allebei een super rapport en allebei over naar het volgende jaar.Deze week nog werken, en dan vakantie dinsdagmorgen om 10.30 uur zitten we in het vliegtuig naar Turkije daar zijn we na een druk jaar wel aan toe.Ik wens iedereen een fijne vakantie toe en hopelijk met de erbij. Groetjes Alida
Heerlijk, geniet ervan!
Hier moet het spul nog net iets langer naar school.
Jetske heeft morgen de laatste dag van de proefwerkweek, is maandag jarig en gaat daarna twee weken vakantiewerk doen op school (boeken plakken...).
Sterre is nu aan de laatste loodjes van de basisschool bezig, gisteren heeft ze haar eindmusical gehad, maandag gaan ze nog op kamp, woensdag komen ze terug en donderdag sluiten ze af met een feestavondje.
En ik... rapporten, handelingsplannen, afscheid nemen van pensioengerechtigde collega's, hoef me de komende weken nog niet echt te vervelen.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Tja, voor het kroost begint de vakantie nu eenmaal eerder dan voor de arme zwoegers onder ons. Maar jouw meiden hebben het vast ook prima gedaan.
Ik heb in ieder geval genoten van hun schrijfsel voor het clubblad. Kanjers
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Wat een mooie resultaten allemaal. En nu maar genieten van de welverdiende vakanties.
Hier begint die voor de scholen pas 19 juli, dus dat duurt nog even.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Alida schreef:Super trots op mijn mannen allebei een super rapport en allebei over naar het volgende jaar.Deze week nog werken, en dan vakantie dinsdagmorgen om 10.30 uur zitten we in het vliegtuig naar Turkije daar zijn we na een druk jaar wel aan toe.Ik wens iedereen een fijne vakantie toe en hopelijk met de erbij. Groetjes Alida
Gefeliciteerd en alvast een hele fijne vakantie. Dat wordt genieten onder de
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
karin73 schreef:Ja hoor, Jetske gaat glansrijk over naar 3 atheneum en Sterre gaat na de vakantie naar de havo.
Super! Gefeliciteerd. Fijne vakantie.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Mooie schoolresultaten hoor, gefeliciteerd.
Fijne vakantie Alida, heerlijk er tussenuit, lekker van de vakantie genieten.
Karin jullie meiden doen het ook super.
Jij nog even je schouders er onder en dan ook fijn de vakantie periode in.
Bij Sanne hadden ze vanavond de eindmusical, Pim is mee geweest, ik heb op Megan en Julie gepast. Zij hebben de musical vandaag op school gezien.
Sanne gaat na de vakantie naar een technoklas van de Havo.
Tom gaat over naar Havo twee met een heel mooi rapport.
Bart gaat naar groep acht, Megan naar groep zeven en Julie naar groep vier.
Tom heeft al vakantie en de andere vier over twee dagen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.