Zit zeker in de genen. Hieke heeft gezien hoe haar overgrootje, Amy op de tafel ging staan om de pepernoten op te eten.
Maar Hieke pikt van alles van de eettafel.
Duidelijk langs meerdere kanten erfelijk belast. Als er een stoel niet goed aangeschoven staat, zit ze op tafel. Als Gerrit op staat (knoeit veel door de ms) gaat ze altijd even kijken wat hij achter heeft gelaten..
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
't Is toch niet te geloven! En het is echt zeker dat er geen beagle in de voorouders verstopt zit??????
Wat een troela.....jullie ontwikkelen vast nog wel de "eten van de rand weg" reflex
Gelukkig gaat het verder goed met haar.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Op de salontafel is niets veilig. Springt ze gewoon met 4 poten op. Bij de eettafel moeten we echt zorgen dat de stoelen aangeschoven zijn, want potloden en gummen zijn ook lekker.
groetjes, Karin
Nog gefeliciteerd met Fiens halvejaardag. Wat gaat het toch snel allemaal, zo zijn ze pup en zo zijn ze alweer bijna net zo groot als mams. Zelf voor haar tractatie zorgen Wat een boeven zijn die 2 van jullie. Hier pakken ze gelukkig niets van de tafel ook niet van de salontafel, we kunnen gerust iets eetbaars laten staan en de kamer uit gaan. Wel zo makkelijk.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Fien alweer 6 maanden wat gaat het snel! Kasper pakt niks van de salonfafel, maar daar integen schuift hij wel een eethoekstoel opzij om als er wat ligt dat eraf te pakken,kan van alles zijn: papier, snoepjes, een pen enz enz.kortom lekker ondeugend Fien en Kasper groetjes Alida
leuk zo'n strandwandeling, die van ons en wij zijn er dol op.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Fien is vandaag een beetje uit lood...
Vandaag wordt de asbest verwijderd. Een tent in huis met een dubbele sluis en mannen in witte pakken. En vooral heeeeeel veel lawaai, er staat een soort mobiele afzuiginstallatie die de hele tijd op vol vermogen aan het blazen is.
Suske geeft geen krimp, maar Fien vindt het toch allemaal maar raar.
Maar wegens de ineens beperkte ruimte beneden mag ze vandaag ook naar boven, daar maakt ze graag gebruik van.
Ikzelf ook trouwens, want zitten gaat me nog niet zo goed af. Ik probeer de spierverslappers te beperken tot de nachten en als ik weer ga werken ook overdag. Dus lig ik op bed, omringt door allerlei werk voor school en cursus.
Ik kom de dag wel door.
groetjes, Karin
Uitkijken naar de dag dat het allemaal weer voorbij is.
Ondertussen blijf jij heel gelaten onder de situatie.
Knap hoor!
Voor Fien is het allemaal minder, maar hopen dat ze snel klaar zijn.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver