Gisteravond even een poosje gewandeld met Kasper, komen we een oudere heer tegen met een drentshe patrijs.Wil de drentshe patrijs telkens boven op Kasper

Kasper liet dat niet toe

vroeg meneer: is uw teefje mischien loops

ehhhhhh

nou ehhhhh het is een reutje

ooooo ik wist niet dat reutjes dat ook bij elkaar deden :grijns:Kasper liep naar dat we gedag zeiden gewoon weer verder of dat er niks gebeurd was. Tja verder gaat het super met onze man.S' morgens kunnen we hem echt wel achter het behang plakken, druk druk druk.s' middags wandel ik altijd even op de dijk, daar mogen ze ook los.sinds een paar dagen gaat het pootje omhoog(soms). Ook doen we het spelletje met drie bekers en onder 1 stop ik een beloningssnoepje,hij weet waar het snoepje ligt, maar krijgt de beker niet op z'n kop

dus schuift de beker de hele kamer door

maar uiteindelijk lukt het hem dan om het snoepje te pakken.geweldig.ik wil binnenkort een spelletje via internet bestellen, tips zijn welkom welk spelletje geschikt is er zijn er zoveel.Kasper is ook waaks ja ja de glazenwasser stond bij ons achter het huis en ik had niks door, hij begint mij daar te blaffen tja daar ben ik natuurlijk wel blij mee.er word veel in auto's inbebroken s'nachts

die van ons is twee jaar geleden het doelwit geweest

zo even weer een update van mij. Ik schrijf niet zoveel, ben druk met mijn moeder( gaat achteruit

) maar probeer zoveel mogelijk te lezen en hier en daar te schrijven. Groetjes Alida