Ik had eerst geen idee, maar denk dat José gelijk heeft.
Na wat digitaal speurwerk hou ik het nu op de bladrand van de "Victoria Amazonica"; een waterlelie die o.a. groeit in de Hortus Botanicus in Amsterdam.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Inderdaad de waterlelies waar Ann Geddes baby's op fotografeerde. Die foto's waren jaren geleden zo in.
José, Sammy& Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Martine schreef:Na wat digitaal speurwerk hou ik het nu op de bladrand van de "Victoria Amazonica"; een waterlelie die o.a. groeit in de Hortus Botanicus in Amsterdam.
Yep...hebbes!!!
Ik had er ook al op 'gespeurd', maar nu zag ik de nog jonge bladeren en inderdaad...die hebben zo'n rand!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
José snel gevonden hoor.
Het is inderdaad een blad van een waterlelie. Omdat het blad zich nog aan het ontvouwen is dacht ik dat het een lastige zou zijn, nee dus.
Hier onder de hele foto en nog twee foto's waar de bladeren al helemaal "klaar" zijn.
Laatst gewijzigd door Erna op 23 dec 2013, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Geen slang of een deel van een vogelpoot.
Ik dacht dat Jeanette het bijna binnen een minuut geraden had, maar het was geen poot van een insect. Ook geen voelspriet.
Wubke had het weer juist geraden, knap hoor met maar zo'n klein stuk van de libelle.
Tenminste, daar hou ik het op. Ik heb het beestje tijdens een boottocht in Suriname gefotografeerd. Het zat op een touw.
Laatst gewijzigd door Erna op 24 dec 2013, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.