Senna
Re: Senna
Zo, dat was even schrikken met Senna.
Gelukkig was het snel over, maar je schrikt je toch even een bult.
Sterkte met zoeken naar de juiste balans met voeren. Tenslotte wordt je er ook niet vrolijk van als ze altijd maar bezig is met eten zodra je de deur uitgaat met haar.
Gelukkig was het snel over, maar je schrikt je toch even een bult.
Sterkte met zoeken naar de juiste balans met voeren. Tenslotte wordt je er ook niet vrolijk van als ze altijd maar bezig is met eten zodra je de deur uitgaat met haar.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Wat naar dat Ruben zijn enkel in Spanje heeft gebroken, gelukkig gaat het al weer de goede kant op. Blijft heel naar voor jullie en hem dat de afstand zo groot is.
Lastig dat Senna alles op wil eten van de straat. Poep vind ik echt heel smerig.
Gelukkig was Senna weer snel in orde na haar nachtelijke eetpartij. Jammer dat je niet weet wat ze naar binnen heeft gewerkt.
Lies wil ook graag het een en ander naar binnen werken als ze de kans krijgt, poep heb ik haar gelukkig nog nooit zien eten. Paardenvijgen wil ze wel proberen, maar er in rollen is ook leuk. Dat doet ze ook in ganzenpoep.
Lastig dat Senna alles op wil eten van de straat. Poep vind ik echt heel smerig.
Gelukkig was Senna weer snel in orde na haar nachtelijke eetpartij. Jammer dat je niet weet wat ze naar binnen heeft gewerkt.
Lies wil ook graag het een en ander naar binnen werken als ze de kans krijgt, poep heb ik haar gelukkig nog nooit zien eten. Paardenvijgen wil ze wel proberen, maar er in rollen is ook leuk. Dat doet ze ook in ganzenpoep.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Veel te lang niet op het forum geweest
, Ik moet er echt even voor gaan zitten om dingen te lezen en evt,. te reageren.
I.v.m. een nieuwe "finance opzet" reis ik de komende tijd 2x per week naar kantoor. Er zijn meer werkzaamheden bijgekomen en ik ben gewoon te druk om er even goed voor te gaan zitten.
Nu heb ik even de tijd
en dus een up-date over Senna.
Het gaat nog steeds fantastisch met haar! Kerngezond en héééééééél levendig :wink2: Het is voor ons nog steeds elke dag een feestje.
Door haar temperamentvolle karaktertje wel een hondje waar je blijvend in moet investeren. Dat doen we met liefde.
Voorlopig komt er geen tweede hond bij. Ten eerste ben ik daar nu te druk voor en ten tweede vind ik het onverstandig i.v.m. de aandacht voor Senna.
Ze is heel aanhankelijk en lief voor alle mensen. Met andere honden is het wisselend.
Vooral met andere temperamentvolle teven is het oppassen geblazen.
Ze lijkt voor niet één hond bang en laat heel duidelijk merken wie ze is.
Op zich niks mis mee, de honden regelen het vaak zelf wel, maar de grote felle vrouwelijke exemplaren gaan we toch, als het kan, uit de weg
Ze luistert echt heel goed en daar maken we dan ook veel gebruik van. Als we het niet vertrouwen en ze is los, dan weten we haar meestal wel bij ons te roepen.
Ook als ze haar energie grotendeels kwijt is, gaan dingen makkelijker. Maar dat zal voor alle honden gelden, denk ik.
Ze heeft al weer volop gezwommen! Heerlijk vind ze dat. En dan een potje rollen door het zand en een tunnel naar China proberen te graven. Geen kind heb je meer aan haar!
Ze gaat ook regelmatig met Lisa hardlopen, 's avonds. Vindt ze ook heerlijk.
Poep eten doet ze nog heel graag, alhoewel ik het idee heb dat het minder wordt. Al 2 maanden gebruiken we nu veendrenkstof door haar eten. Na 4 maanden zou je het moeten merken. Dus er is nog hoop!
Het wordt tijd dat ik m'n fotoalbum eens ga bijwerken. Hoop daar binnenkort tijd voor te vinden.

I.v.m. een nieuwe "finance opzet" reis ik de komende tijd 2x per week naar kantoor. Er zijn meer werkzaamheden bijgekomen en ik ben gewoon te druk om er even goed voor te gaan zitten.
Nu heb ik even de tijd

Het gaat nog steeds fantastisch met haar! Kerngezond en héééééééél levendig :wink2: Het is voor ons nog steeds elke dag een feestje.
Door haar temperamentvolle karaktertje wel een hondje waar je blijvend in moet investeren. Dat doen we met liefde.
Voorlopig komt er geen tweede hond bij. Ten eerste ben ik daar nu te druk voor en ten tweede vind ik het onverstandig i.v.m. de aandacht voor Senna.
Ze is heel aanhankelijk en lief voor alle mensen. Met andere honden is het wisselend.
Vooral met andere temperamentvolle teven is het oppassen geblazen.
Ze lijkt voor niet één hond bang en laat heel duidelijk merken wie ze is.
Op zich niks mis mee, de honden regelen het vaak zelf wel, maar de grote felle vrouwelijke exemplaren gaan we toch, als het kan, uit de weg

Ze luistert echt heel goed en daar maken we dan ook veel gebruik van. Als we het niet vertrouwen en ze is los, dan weten we haar meestal wel bij ons te roepen.
Ook als ze haar energie grotendeels kwijt is, gaan dingen makkelijker. Maar dat zal voor alle honden gelden, denk ik.
Ze heeft al weer volop gezwommen! Heerlijk vind ze dat. En dan een potje rollen door het zand en een tunnel naar China proberen te graven. Geen kind heb je meer aan haar!
Ze gaat ook regelmatig met Lisa hardlopen, 's avonds. Vindt ze ook heerlijk.
Poep eten doet ze nog heel graag, alhoewel ik het idee heb dat het minder wordt. Al 2 maanden gebruiken we nu veendrenkstof door haar eten. Na 4 maanden zou je het moeten merken. Dus er is nog hoop!
Het wordt tijd dat ik m'n fotoalbum eens ga bijwerken. Hoop daar binnenkort tijd voor te vinden.

Leuk weer eens iets van je te horen Yvonne.
Fijn toch dat je het druk hebt met werk, hond en gezin.
Zo'n pittig hondje heeft wel wat maar je moet je kop er wel bij houden. Voor Lisa ook leuk dat ze mee gaat hardlopen. Bert deed dat ook altijd met onze dames.
Fijn toch dat je het druk hebt met werk, hond en gezin.
Zo'n pittig hondje heeft wel wat maar je moet je kop er wel bij houden. Voor Lisa ook leuk dat ze mee gaat hardlopen. Bert deed dat ook altijd met onze dames.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Héé, daar ben je weer eens een keer, Yvonne.
Fijn dat het goed met je gaat, ook al heb je het druk.
Tussen de bedrijven door lekker genieten van Senna.

Fijn dat het goed met je gaat, ook al heb je het druk.
Tussen de bedrijven door lekker genieten van Senna.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ha leuk een up-date over Senna!
Druk met werk is niet erg, zolang je je er maar goed bij voelt.
En tussendoor kunt ontspannen.
Zo te lezen zorgt Senna in ieder geval wel voor afleiding. Zo'n pittige dame. Gelukkig kennen jullie haar goed.
Ik ben wel erg benieuwd naar de veendrenkstof, dus als je weer eens een momentje hebt........
Druk met werk is niet erg, zolang je je er maar goed bij voelt.

En tussendoor kunt ontspannen.
Zo te lezen zorgt Senna in ieder geval wel voor afleiding. Zo'n pittige dame. Gelukkig kennen jullie haar goed.
Ik ben wel erg benieuwd naar de veendrenkstof, dus als je weer eens een momentje hebt........
Maureen
-
Fijn, Yvonne om weer iets over Senna te lezen.
Goede keus om nog nu geen 2e hondje te nemen. Zo krijgt ze alle aandacht die ze nog nodig heeft.
Ik zie het al helemaal voor me, eerst zwemmen en daarna lekker rollen door het zand.
Wat een heerlijk ding is ze toch.
Geniet tussen de drukte van je werk maar van lekker haar, ze helpt je wel ontspannen.
Likjes van Sammy & Lieveke voor Senna.
José, Sammy & Lieveke

Goede keus om nog nu geen 2e hondje te nemen. Zo krijgt ze alle aandacht die ze nog nodig heeft.

Ik zie het al helemaal voor me, eerst zwemmen en daarna lekker rollen door het zand.

Geniet tussen de drukte van je werk maar van lekker haar, ze helpt je wel ontspannen.
Likjes van Sammy & Lieveke voor Senna.
José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
-
Hier hebben ze de laatste tijd ook meer interesse in een hapje poep al beletten we het ze wel. Dus ben benieuwd of de veendrenkstof helpt. Ik had er nog nooit van gehoord.yvonne schreef: Poep eten doet ze nog heel graag, alhoewel ik het idee heb dat het minder wordt. Al 2 maanden gebruiken we nu veendrenkstof door haar eten. Na 4 maanden zou je het moeten merken. Dus er is nog hoop.
José Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Misschien ligt het aan het eventuele tekort ...maar bij Bloemetje hielp het niet.
Ze smikkelt nog bij elke kans die ze krijgt.
Ze smikkelt nog bij elke kans die ze krijgt.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14