Zo weer terug van het ziekenhuis. Heb de mazelenprik opgehaald Auw die deed echt zeer zal wel een stijfe arm krijgen gelukkig vanavond vrij. Vanmiddag met Boris naar de dierenarts voor zijn Inentingen ook al zo maar is even op de weegschaal zetten. Boris vind alles best dus dit word een makkie.groetjes Alida
Geen last van een stijve arm gelukkig, maar nu wel snipverkouden en mijn oren doen zeer.als dat maar geen griep word want ik heb nog een aantal cursussen voor de boeg op mijn werk. Groetjes Alida
Ik denk niet dat het een reactie op de prik is Jeanette ik heb gewoon pech denk ik a.s donderdag al de eerste cursus( omgaan met stress)nu maar niet in de stress schieten dat ik toch mischien wel de griep ga krijgen groetjes Alida
Vervelend griep het heerst wel. Beterschap, gauw opknappen maar zodat je geen cursus mist.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ik ben er weer een beetje bij. Maandag bij de huisarts geweest, heb een voor en bijholte ontsteking.heb een kuurtje gekregen die nu wat begint aan te slaan. Veel op de bank doorgebracht met gezelschap van Kasper die me niet echt met rust liet werden ook hele korte uitlaatrondjes, maar gelukkig deed meneer snel een poep en plas dat scheeld zo maar eens wat in huis doen. En morgenvroeg toch maar naar de cursus van 9 tot 12.groetjes Alida
Ook toevallig, had net op het topic van kinderen gevraagd hoe het nu met Merel is.
Kom dit berichtje tegen, heb het andere berichtje dus maar weer weggehaald.
Merel is aan de late kant denk ik. Dacht dat ze in september uitgerekend was, maar dat kan natuurlijk ook eind september zijn geweest.
Spannend voor jullie Ariënne, hoop dat je heel snel oma zal zijn.
Een goede bevalling voor Merel.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Oké, Erna - toevallig inderdaad. Ja, ze was afgelopen vrijdag (eind september) uitgerekend. We gaan nog maar voor dierendag. :wink2:
Mijn nichtje Roos, die op Curacao in het ziekenhuis bevallingen 'doet' (en daarvoor in Leiden) is er erg op tegen lang te wachten met inleiden. Hier lijken ze er wat laconieker over te denken...
Merel gaat maandag naar het ziekenhuis voor controle, als er niks gebeurt.
(Ik ben eindelijk maar aan het plukken van Roosje geslagen. Goede afleiding.)