Pfff vandaag drukke dag, Dics( mijn man) nu in het ziekenhuis, het plaatje en de schroefjes worden uit zijn pink verwijderd( hij heeft een paar maanden geleden zijn pink op drie plekken gebroken en ook nog gecompliseerd)hij heeft er behoorlijk last van. Fysiotherapie is noodzakelijk. Vandaag worden ook de zonnepanelen geplaatst op het dak en dan mag ik vanavond ook nog werken. Ach en dan is het weekend iedereen een fijne dag vandaag! Groetjes Alida
Alida schreef:.....Dics nu in het ziekenhuis, het plaatje en de schroefjes worden uit zijn pink verwijderd( hij heeft een paar maanden geleden zijn pink op drie plekken gebroken en ook nog gecompliseerd)hij heeft er behoorlijk last van. Fysiotherapie is noodzakelijk. Vandaag worden ook de zonnepanelen geplaatst op het dak ..........:
Nou, dat is het dagje wel Alida!
Heel veel succes en sterkte met Dics' pink.
Leuk zonnepannelen, dat wil Lex ook graag.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Oei, allemaal enge zaken (nou ja de zonnepanelen niet natuurlijk maar wel de rompslomp). Sterkte met de pink en jij met het griepje Charlotte !
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Hernia is afschuwelijk en zo jong al Ariënne. Hoop dat hij er van afkomt. Maureen jij hebt ook al heel wat meegemaakt op dat gebied. Ik hoop dat meer van dat soort ellende je bespaard blijft in het vervolg.
Alida drukke dag vandaag maar de pink van Dicx gaat vast helemaal goed komen.
Charlotte, buikgriep is niet fijn en Stien die ondertussen de tuin verbouwd Beterschap en sterkte voor alle zieken en verzorgers
José, Sammy & Lieveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 30 aug 2013, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Zeker een heel druk dagje, Alida! Wel fijn dat er iets leuks tussen zit, de zonnepanelen. Ik hoop dat de pink van je man goed hersteld.
Vervelend Charlotte, buikgriep. Beterschap!
Veel beterschap Charlotte! Oei Stien die de tuin verbouwd Dics is inmiddels weer thuis. Het is goed gegaan, heeft wel veel napijn. Van mijn colega's tramadol meegekregen ach wat lief de zonnepanelen zitten er bijna op. Nu alles weer opruimen dan vlug eten koken en hup weer naar het ziekenhuis ach we hebben het weer overleefd groetjes Alida
Pff...ook al gepiept. Hopelijk komt het helemaal goed met zijn pink.
Lijkt me ook heel pijnlijk, dat gepruts aan zo'n kleine vinger.
Beterschap voor Dics.
Ben benieuwd hoe de zonnepanelen bevallen.
Getver Charlotte. Stientje heeft haar kans gekregen toen je in de lappenmand lag.
Wordt maar gauw beter.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Charlotte, knap maar gauw weer op! (voordat Stien de hele tuin verbouwt )
Dics sterkte met zijn pink. Tramadol is stevig genoeg om vannacht goed te kunnen slapen zou je zeggen.
Maar zonnepanelen is fijn. Ik ben geen zonaanbidster, maar ben nu toch blij met iedere minuut zonlicht
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Een vinger kan behoorlijk pijn doen.
Hoop dat Dics met die medicijnen goed geslapen heeft.
Is Tramadol een pijnstiller? Gelukkig niet zo op de hoogte wat medicijnen betreft.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Tramadol is een pijnstiller maar wel van een zeer sterke soort. Je word er stoned van je mag geen autorijden.je slaapt wel lekker overdag neemt Dics gewoon parasetamol.groetjes Alida
Gisteren en vandaag was op Regionet de hondenspeeltuin in Rotterdam op tv.
En wie zag ik in een flits voorbij komen...de kleinzoon van Loes!!
Geen bijpassend smousje Jelle gezien.
Ze gaan vrij vaak naar die speeltuin. Dominick vindt het heel leuk. Overigens mogen de kinderen niet met de honden spelen, Een goede regel want je moet er niet aan denken dat er iets gebeurt en er meute-gedrag ontstaat.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wij zijn een paar weken geleden ook naar de hondenspeeltuin gegaan. Ideaal met een pup! Ze heeft het erg naar haar zin gehad en continue met een jongetje van een jaar of 10 gespeeld.