Klets-topic
-
Renate
Re: Klets-topic
Ik zal proberen om er aan te denken.
Ik vergeet m'n camera altijd in de drukte. Zorgen dat de meiden klaar zijn, de meiden overdragen aan mijn moeder, niks voor m'n lessen vergeten. Op de morgen van mijn stagedag heb ik een hoofd als een vergiet.
Ik vergeet m'n camera altijd in de drukte. Zorgen dat de meiden klaar zijn, de meiden overdragen aan mijn moeder, niks voor m'n lessen vergeten. Op de morgen van mijn stagedag heb ik een hoofd als een vergiet.
Leuke les denk ik, zal allemaal wel lukken. Ach en al neem je je fototoestel mee, dan nog moet je er aan denken om het te gebruiken.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Leuke opdracht voor je mentor? Foto's maken!
Als ik bang ben door de haast e.e.a te vergeten, maak ik vantevoren wel eens een lijstje, en leg dan de avond ervoor het meeste klaar.
Als ik bang ben door de haast e.e.a te vergeten, maak ik vantevoren wel eens een lijstje, en leg dan de avond ervoor het meeste klaar.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
Renate
Ik kreeg net een mailtje van de leraar. Iedereen heeft tenminste een voldoende voor de presentatie. De punten worden pas na 23 juni bekend gemaakt.
Hij heeft dus wel degelijk naar de uitwerking gekeken, want voor mijn gevoel was de presentatie nog geen 4 waard.

Hij heeft dus wel degelijk naar de uitwerking gekeken, want voor mijn gevoel was de presentatie nog geen 4 waard.
Laatst gewijzigd door Renate op 03 jun 2008, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Goed zo, een betere afloop had je niet kunnen wensen.
Dus óp naar het tweede jaar!

Dus óp naar het tweede jaar!
Charlotte
-
Renate
Dus..... misschien toch nog mijn propedeuse binnen het eerste jaar
Maar niet te vroeg gejuicht, want vanavond begint het laatste blok. En dat belooft pittig te worden.
Maar niet te vroeg gejuicht, want vanavond begint het laatste blok. En dat belooft pittig te worden.
Toch al vast een felicitatie waard Renate, nu ga je in ieder geval veel relaxte het laatste blok in. Succes vanavond.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Pfff....toch een pak van je hartRenate schreef:Ik kreeg net een mailtje van de leraar. Iedereen heeft tenminste een voldoende voor de presentatie. De punten worden pas na 23 juni bekend gemaakt.
Lekker hoor....dat heb je binnen....met goede moed op naar de volgende
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Ik krijg net een leuk telefoontje:
Mijn oppaskindje heeft een broertje gekregen. Eindelijk wat tegenwicht in al dat meidengeweld. Het is dus een jongetje en hij heet Sep.
Morgen snel even een cadeautje shoppen, want ik ben dol op verse baby'tjes.
Mijn oppaskindje heeft een broertje gekregen. Eindelijk wat tegenwicht in al dat meidengeweld. Het is dus een jongetje en hij heet Sep.
Morgen snel even een cadeautje shoppen, want ik ben dol op verse baby'tjes.
-
Renate
Een derde (wel 1!) is lang mijn grootste wens geweest. Maar ik zie op Romy's school net iets teveel autisten in 1 gezin. Dat risico neem ik niet.
Ik ga me dus maar lekker op seppeke uitleven als ik op mag passen.
Ik ga me dus maar lekker op seppeke uitleven als ik op mag passen.
-
Renate
Dana heeft vandaag buitendag en het regent al de hele dag. Ik zal om half 3 wel een verzopen katje uit school halen.
Ze gingen vanmorgen al vroeg met de bus naar een openlucht theater. Ze gaan in groepjes een stukje bedenken en opvoeren binnen het thema Chinezen. Er is daar 1 kleedkamer, maar daar passen natuurlijk geen 300 leerlingen in....
Nou ja. Dana kennende vindt zij die regen helemaal niet zo erg.
Ik eigenlijk ook niet. Gisteravond waren de meiden ook nog kletsnat tot op hun onderbroekje nadat ze in een grote regenplas gespeeld hadden.
Ik vind dat prachtig om te zien. Geef ze een regenplas en ze hebben geen speelgoed nodig. Maar gisteravond hoefde ze geen uren in natte kleren rond te lopen. Het was thuis in bad en naar bed.
Ze gingen vanmorgen al vroeg met de bus naar een openlucht theater. Ze gaan in groepjes een stukje bedenken en opvoeren binnen het thema Chinezen. Er is daar 1 kleedkamer, maar daar passen natuurlijk geen 300 leerlingen in....
Nou ja. Dana kennende vindt zij die regen helemaal niet zo erg.
Ik eigenlijk ook niet. Gisteravond waren de meiden ook nog kletsnat tot op hun onderbroekje nadat ze in een grote regenplas gespeeld hadden.
Ik vind dat prachtig om te zien. Geef ze een regenplas en ze hebben geen speelgoed nodig. Maar gisteravond hoefde ze geen uren in natte kleren rond te lopen. Het was thuis in bad en naar bed.
Wat heerlijk dat je de meiden zo lekker laat kliederen in het water! Lekker hoor!
Wel jammer dat die buitendag nu in het water valt. Bij ons schijnt de zon. Ik probeer wat door te sturen!
Wel jammer dat die buitendag nu in het water valt. Bij ons schijnt de zon. Ik probeer wat door te sturen!

Niks zo lekker als kinderen en water
.
Lekker kliederen in modder was hier ook altijd favoriet.
Marijn kwam t/m groep 8 heel vaak tot aan zijn nek toe besmeurd met modder thuis. Had hij met zijn fiets over een bouwterrein bij school gecrosd
.
Nu beperkt zich dat soort taferelen tot de scouting avonden en kampen
.
Bij ons zijn ze op een verkoudheid na, nooit ziek (geweest).
Lekker kliederen in modder was hier ook altijd favoriet.
Marijn kwam t/m groep 8 heel vaak tot aan zijn nek toe besmeurd met modder thuis. Had hij met zijn fiets over een bouwterrein bij school gecrosd
Nu beperkt zich dat soort taferelen tot de scouting avonden en kampen
Bij ons zijn ze op een verkoudheid na, nooit ziek (geweest).
Charlotte
Een vriendin van mij heeft Geert (onze oudste) weleens een gereincarneerd varkentje genoemd. Was er modder in de buurt, dan zat Geert als eerste helemaal onder.....Hij had dan ook altijd maar kleren van Zeeman of tweedehandsjes, die konden zo in de vuilnisbak als ze niet meer om aan te zien waren. Hij is nu leider van de jeugdclub hier, maar ook nu is hij altijd de vieste eruit als er van dat soort spellen gedaan moeten worden. Hij laat zich wel natgooien of door de modder wentelen als het moet....
Heerlijk, van die "aardse" kinderen.
Heerlijk, van die "aardse" kinderen.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Laat ze maar lekker hun gang gaan, niets is fijner voor kinderen dan te kunnen kliederen.
Onze jongens zaten vroeger ook altijd in de prut, en nu de kleinkinderen ook weer.
Groetjes, Erna.
Onze jongens zaten vroeger ook altijd in de prut, en nu de kleinkinderen ook weer.
Groetjes, Erna.