Wat fantastisch dat je haar overal mee naartoe kunt nemen, Jiske. Kan ze mooi indruk maken op je klanten. Wat fijn dat je het druk heb met je klussen.
Tja, het overkomt mij ook helaas wel eens, dat te ver afknippen van een nagel. Ideaal dat ze het niet door had.
Ik heb aluin in huis dat ik soms als deo gebruik (afgewisseld met m'n kokosolie-spulletje), maar begrijp nooit hoe je het kunt gebruiken bij een kromme (afgeknipte) bloedende nagel.
Moos is weer helemaal ok! Het heeft wel 2-3 uur gebloed, vandaar het verbandje. Ze heeft zelf, gek genoeg, nergens last van gehad.
Ze is wel aan het wisselen en ze weet niet zo goed wat ze daar nou mee moet. Steed zit ze een beetje te smakken en spuugt dan een kies op mijn schoot uit. Wij vinden het wel een vermakelijk beeld
Leuk dat ze overal mee naar toe gaat! Het is een lekker ding hoor!
Lastig hè, die zwarte nageltjes. Ik gebruik nu alleen nog maar een knippertje met bescherming. Kan ik niet te ver gaan. En ik laat ze nooit meer door een ander knippen. Bij de DA werd het dichtgeschroeid En bij de trimster ging er poeder op. Blijft lang bloeden anders.
Ze wordt echt leuk, Jiske.
Gelukkig is het ongelukje weer over.
Onze DA knipte Finny ooit in het leven.
Was ik heel verbaasd over.
Om de reden durf ik het niet zelf.
Wel kleine pups, maar dan zijn de nageltjes nog niet zo dik.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)