Moos

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
Ariënne

Re: Moos

Bericht door Ariënne »

Jammer! :niks:
Wen er maar aan, Jiske. :|
Afbeelding

Alida

Bericht door Alida »

Een teek :bibbers: twee weken terug nog 1 bij Boris weg gehaald bah. Groetjes Alida :smile:
Afbeelding

Jiske87
Contacteer:

Bericht door Jiske87 »

We komen net weer terug van de dierenarts. Moos heeft haar derde enting gehad en alles was weer prima. Ze woog 3,45kg. Geen idee of Moos nog steeds een kleine smous is voor een pup van 13 weken, maar 1,5 kilo binnen één maand erbij is volgens mij prima! De dierenarts begon ook al over de vele teken in het Kralingse bos :bibbers:

Maureen

Bericht door Maureen »

1,5 kilo in een maand klinkt prima. Als ze dat nog even volhoudt komt ze mooi gemiddeld uit rond zes maanden.........
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

gerrymoerkens

Bericht door gerrymoerkens »

Duim met je mee een pup met een teek lijkt me heel ongezond. Ik vind toch dat er veel te weinig bekend is wat een teek teweeg kan brengen. Bij mensen is het nog lang niet duidelijk en voor dieren nog helemaal niet. Dat vind ik toch wel zorgelijk als ik weer een rotteek vind. Gerry

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Ha, wat leuk, die nieuwe foto's. :hihi:
Afbeelding

gerrymoerkens

Wat een schatje. Gerry

Jiske87
Contacteer:

Bericht door Jiske87 »

Ze gaat er steeds leuker uitzien! Er groeit langzaamaan een mooie donkere ondervacht (best ruw ook) en haar oortjes hangen nog steeds mooi!

Ze heeft twee nieuwe hobby's; mijn schone ondergoed van het wasrek stelen, deze meenemen naar de tuin om vervolgens lekker te gaan slopen... Vanochtend vonden we nog een rood kante broekje in de modder, de buren zullen wel denken... :hihi:

Verder is de bezem in de tuin sinds gister de klos. Voordeel is wel dat we de bezem zelf niet meer hoeven leeg te trekken ;)

Ze begint steeds beter te luisteren naar mijn "nee's", ik word nog zelden gebeten. Bas is blijkbaar minder overtuigend, want hij krijgt er nog elke dag nieuwe oorlogswonden bij... Als voormalig kattenmens pakt hij het goed op, hij is helemaal verliefd op Moosje :)

Wel is ze na haar vaccinatie, afgelopen vrijdag, een beetje ziek geweest. Ze lag het hele weekend te slapen en kwam er alleen uit voor een snel plasje. Ook een aantal keer overgegeven :( gelukkig is ze vandaag weer helemaal de oude!

Martine

Bericht door Martine »

Wat een lieffie...!

Wees blij dat ze het op schoon ondergoed heeft voorzien... hier kwamen ze de visite regelmatig gebruikt ondergoed -gepikt uit de wasmand- aanbieden... :oops:
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

gerrymoerkens

Heerlijk!! Hier krijg je altijd een gedragen sok. Ook fijn, vooral de hockeysokken van de jongens. Gerry

Ria

Bericht door Ria »

Martine schreef:Wat een lieffie...!

Wees blij dat ze het op schoon ondergoed heeft voorzien... hier kwamen ze de visite regelmatig gebruikt ondergoed -gepikt uit de wasmand- aanbieden... :oops:
Bobbie is een ramp. :boos: Schoenen, sokken sloffen, ondergoed noem maar op. Alles pikt hij. Zijn moeder pikt gelukkig alleen maar sokken. I :crazy:

Jiske87
Contacteer:

Bericht door Jiske87 »

Héééél ondeugend! :)

De schone was is een alternatief voor alle vieze onderbroeken en sokken. De wasmand hebben we namelijk hoog neergezet na een gênant moment met visite :oops:

Ariënne

Bericht door Ariënne »

:roll2: :fluit:
Afbeelding

Maureen

Bericht door Maureen »

Oeps.........
Bij ons kunnen ze er niet bij, dat scheelt!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

Erna

Bericht door Erna »

Leuk wordt Moos :crazy:
Grappig die voorliefde voor schone of vuile was. Bij een ander dan hé! :hihi: Lies heeft dit nooit gedaan.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

loes

Bericht door loes »

Wasgoed, schoon of vuil kan Fija niks schelen, het moeten sokken zijn. Ik pluk er altijd wel ergens 1 vandaan, tegenwoordig soms met gaten.
Kan ze zo snel geen sokken vinden dan zijn haar diverse knuffels een prima alternatief, want ze moet iets in haar bek hebben om te begroeten en dan ook nog het liefst met een hoop herrie.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Precies hetzelfde hier!! Sokken zijn favoriet.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Alida

Bericht door Alida »

:hihi: leuk,lief en ondeugend dametje, wij moeten dat allemaal nog gaan ondervinden :hihi: groetjes Alida :smile:
Afbeelding

Jiske87
Contacteer:

Bericht door Jiske87 »

Hier een compilatiefilmpje van Moos sinds dat ze bij ons woont!

http://youtu.be/decFI7zU3LA

Verder doet ze het nog steeds prima. Ze bewaakt onze tuin sinds een paar dagen wel erg goed. Blaft naar elke buur en vogel in de bomen. We proberen haar nu dus "klaar" te leren, wat nog niet helemaal begrepen wordt... :roll:

rini

Bericht door rini »

Wat een dondersteen :hihi:
Afbeelding

Gesloten