Stella schreef:Ai, dus volgend jaar weer een spannend jaar voor jullie
Dat genieten gaat wel lukken!
Als alles gaat zoals ze het hier willen, zijn de komende 3 jaren spannend; ook Thom hoopt straks naar de HAVO te mogen en daar doen ze ook 2 jaar later eindexamen...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Altijd spannend. Maar als ze echt willen dan lukt het ook meestal wel weet ik uit ervaring. Maar het is altijd een feestje als ze hun diploma krijgen. Je bent zo super trots als ouder. Vooral oppassen dat ze niet zien als je een traantje wegpinkt Kan echt niet. Gerry
Hier is het nog even spannend. Lisa heeft morgen haar laatste examen en hoort van het weekend of ze geslaagd is voor de opleiding evenementenorganisatie.
Ruben heeft z'n stageplek op zak. Na twee voorrondes had hij nog een telefonisch interview en dat heeft hij ook goed gedaan. Hij gaat voor bijna 6 maanden naar Barcelona.
Hij gaat stage lopen in een 5 sterren hotel (hotel Arts). Behoorlijk chique allemaal Ook een hele spannende gebeurtenis. Wel een lange tijd om hem te moeten missen vind ik. Maar ja, kleintjes worden groot hè?
Succes voor Lisa Yvonne, zal duimen voor haar.
Wat leuk dat Ruben zo'n mooie stage plek heeft gekregen, wat zal hij daar veel leren. En daarna is hij ook de Spaanse taal machtig.
Wel lang van huis, misschien kunnen jullie een keer een weekend Barcelona boeken.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Vandaag mochten de meiden samen met de kinderen van mijn zus een dagje weg met opa en oma.
Ze wilden graag naar een dierentuin. Blijdorp en Antwerpen liggen van ons uit voor de hand en die zijn dan ook al zeer regelmatig bezocht. Bestemming van vandaag was dierentuin Planckendael in het Belgische Mechelen. Ik mocht mee omdat mijn ouders geen 4 kinderen kunnen vervoeren.
Het was een leuke dierentuin en de kinderen hebben genoten.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Vanavond musical en afscheidsfeest van Ronald gehad. Was erg leuk maar ook even een traantje weggepikt.we zijn basischool af. Een nieuwe fase breekt aan. Matthijs gaat alweer naar de derde van het vmbo pffff wat gaat het hard. Nog twee avonden werken en dan drie weken vakantie en komt er een katoentje bij ons wonen! Groetjes Alida
Geen basisschool meer, maar gelukkig nog even een vakantie voor de nieuwe school begint. En gaat Matthijs dan zijn examenjaar al in?
In ieder geval gaat Kasper dat allemaal meemaken
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )