Geweldig geslaagd! Felicitaties voor Coen. Ik kan me voorstellen dat je trots op hem bent. En nu feesten maar
Karin wat een mooie fiets heeft ze uitgezocht. Boffen dat je de te veel betaalde premies terugkreeg. Goede verzekering!
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wat een mooie fiets trouwens; helemaal mijn kleuren...!
Coen heeft van mij voor zijn examen ook een nieuwe fiets gekregen, maar hij wil gewoon weer dezelfde; een opoefiets van Pointer zonder toeters en bellen. (nou ja, 1 bel dan )
Hij mocht ook een mooiere met versnellingen e.d. maar die wil hij niet. "die wordt toch alleen maar gesloopt op school" zegt hij...
Ik bof maar; dit is een heel goedkope fiets.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Gefeliciteerd Alida met jullie 17 jarig huwelijk. :kat: Nog een fijne dag verder en voor zondag, geniet en eet smakelijk.
José, Sammy & Lieveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 15 jun 2013, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Stiekem ook wel trots op mijn nichtje... gisteren om 14.55 uur gehoord dat ze geslaagd is voor de havo en ze moest om 15.00 uur een conservatoriumauditie doen. En ook daar is ze glansrijk doorheen gekomen. Dus komend schooljaar gaat ze naar het Artez-conservatorium in Arnhem de opleiding muziektheater starten. Van honderden aanmeldingen starten ze één klas, dus een hele prestatie.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)