Klets-topic
Re: Klets-topic
Fijn Karin. Mag ook wel eens meevallen.
DE EXAMENS HOEVEN GELUKKIG NIET OVER GEMAAKT TE WORDEN.
Van mij mogen ze de school ook sluiten. Voor de leerlingen die er niets meeste maken hebben gehad is het wel sneu.
DE EXAMENS HOEVEN GELUKKIG NIET OVER GEMAAKT TE WORDEN.
Van mij mogen ze de school ook sluiten. Voor de leerlingen die er niets meeste maken hebben gehad is het wel sneu.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Gelukkig nu al een nieuwe fiets. Dat scheelt gepuzzel voor de laatste schoolweken wie wanneer welke kan gebruiken
En de examens hoeven niet over, dus daar zal Coen zijn feestje niet om mislopen....(en velen met hem)

En de examens hoeven niet over, dus daar zal Coen zijn feestje niet om mislopen....(en velen met hem)

Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Gefeliciteerd met jullie nieuwe fiets!
Heeft ze voor een zelfde fiets gekozen?
Hier gaat de telefoon tussen 13.00 en 15.00 uur met het verlossende telefoontje.
Al weet ik bijna zeker dat Coen geslaagd zal zijn, heb ik toch een klotedag achter de rug. Je leeft hier al maanden naartoe en dan is dit toch wel een anticlimax. Ik kan het niet goed uitleggen, maar de tranen zaten bij mij de hele dag hoog gisteren; stom hè?
En zelfs na dat telefoontje weten we nog weinig; in zijn geval gaat het om de cijfers en die hoort hij pas morgen. (ook een dag uitgesteld) Hij wil namelijk zo graag door naar de HAVO, maar moet daarvoor wel heel mooie eindcijfers hebben. (gemiddeld voor alles minimaal een 7)
Maar... met het uitsteken van de vlag straks hebben we gevoelsmatig wel weer een hoofdstuk afgesloten. Zo wordt hij op je buik gelegd; je knippert even met je ogen en ineens is hij volwassen...
Maar wat er ook gebeurt; het feestje vanavond gaat hoe-dan-ook door!

Heeft ze voor een zelfde fiets gekozen?
Hier gaat de telefoon tussen 13.00 en 15.00 uur met het verlossende telefoontje.
Al weet ik bijna zeker dat Coen geslaagd zal zijn, heb ik toch een klotedag achter de rug. Je leeft hier al maanden naartoe en dan is dit toch wel een anticlimax. Ik kan het niet goed uitleggen, maar de tranen zaten bij mij de hele dag hoog gisteren; stom hè?
En zelfs na dat telefoontje weten we nog weinig; in zijn geval gaat het om de cijfers en die hoort hij pas morgen. (ook een dag uitgesteld) Hij wil namelijk zo graag door naar de HAVO, maar moet daarvoor wel heel mooie eindcijfers hebben. (gemiddeld voor alles minimaal een 7)
Maar... met het uitsteken van de vlag straks hebben we gevoelsmatig wel weer een hoofdstuk afgesloten. Zo wordt hij op je buik gelegd; je knippert even met je ogen en ineens is hij volwassen...
Maar wat er ook gebeurt; het feestje vanavond gaat hoe-dan-ook door!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Spannend hoor....
Ze heeft niet dezelfde fiets, maar wel iets soortgelijks.
Ze heeft het niet zo op die "transportfietsen" met een bak erop, dat wilde ze de vorige keer ook al niet.
http://www.gazelle.nl/collectie/stadsfi ... esprit-t7v
Deze is het geworden in de wit-blauwe uitvoering en iets goedkoper dan op de website van Gazelle staat.
De vorige keer had ze een ander, minder bekend merk, simplex en zilver met groen. Een merk dat overigens gewoon uit de fabriek van Gazelle komt. Maar wel een soortgelijk model.
Heel fijn dat alles zo snel geregeld is, hoewel het natuurlijk altijd geld kost... weer een nieuw kettingslot en een nieuwe verzekering.
Maar we krijgen nog meer geld terug. De verzekering die we op de vorige fiets hadden, had een looptijd van 60 maanden. Daarvan zijn er bijna 24 verstreken. De resterende 36 maanden kunnen we geen gebruik meer van maken, dus we krijgen restitutie van de premie over die maanden. Ik was eerlijk gezegd verbaasd, je doet een claim, krijgt een volledig nieuwe fiets en dan ook nog premie terug. Bij de fietsenhandel gaven ze de tip en bij de polis zat het formulier om restitutie aan te vragen er al gewoon aangeniet.
Ze heeft niet dezelfde fiets, maar wel iets soortgelijks.
Ze heeft het niet zo op die "transportfietsen" met een bak erop, dat wilde ze de vorige keer ook al niet.
http://www.gazelle.nl/collectie/stadsfi ... esprit-t7v
Deze is het geworden in de wit-blauwe uitvoering en iets goedkoper dan op de website van Gazelle staat.
De vorige keer had ze een ander, minder bekend merk, simplex en zilver met groen. Een merk dat overigens gewoon uit de fabriek van Gazelle komt. Maar wel een soortgelijk model.
Heel fijn dat alles zo snel geregeld is, hoewel het natuurlijk altijd geld kost... weer een nieuw kettingslot en een nieuwe verzekering.
Maar we krijgen nog meer geld terug. De verzekering die we op de vorige fiets hadden, had een looptijd van 60 maanden. Daarvan zijn er bijna 24 verstreken. De resterende 36 maanden kunnen we geen gebruik meer van maken, dus we krijgen restitutie van de premie over die maanden. Ik was eerlijk gezegd verbaasd, je doet een claim, krijgt een volledig nieuwe fiets en dan ook nog premie terug. Bij de fietsenhandel gaven ze de tip en bij de polis zat het formulier om restitutie aan te vragen er al gewoon aangeniet.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Dat is heel mooi geregeld, Karin, en dat in deze tijd. (En zo hoort het ook.)
Martine, ik hoop dat het vandaag een feestelijke mijlpaal gaat worden!! Ik hoop dat Coen door mag naar de HAVO!

Martine, ik hoop dat het vandaag een feestelijke mijlpaal gaat worden!! Ik hoop dat Coen door mag naar de HAVO!

Mooie fiets Karin, en een goede verzekering. Daar heb je wat aan.
Nog even geduld Martine, hoop dat Coen HAVO mag gaan doen.
Nog even geduld Martine, hoop dat Coen HAVO mag gaan doen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Hier in Schiedam zijn 2 grote scholengemmenschappen. Op de 1 is de regel vaqn kracht dat er een 7,5 gemiddeld als eindcijfer moet zijn behaald. De andere school stelt deze eis niet. Die nemen iedereen aan met een behaald diploma. Daar vind men dat alle kids een gelijke kans verdienen.Dus als Coen het gestelde cijfer niet behaald is het goed verder te kijken.
We duimen hier mee!
We duimen hier mee!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Hier in de hele regio zijn afspraken tussen alle scholen gemaakt; iedereen stelt dezelfde eisen, dus verder kijken heeft geen zin.
Maar... het is niet meer nodig; we zijn net gebeld dat Coen met vlag en wimpel is geslaagd en volgend jaar van harte welkom is op de HAVO!!!

...De eerste fles champagne is inmiddels een feit!
Maar... het is niet meer nodig; we zijn net gebeld dat Coen met vlag en wimpel is geslaagd en volgend jaar van harte welkom is op de HAVO!!!

...De eerste fles champagne is inmiddels een feit!

Super!!!!!!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Gefeliciteerd Martine
fijn dat Coen naar de havo kan. Laat nu het feest maar losbarsten
groetjes Alida

Van harte gefeliciteerd!!! 

groetjes, Karin
Daar moet zeker op geproost worden! Gefeliciteerd! 

Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Pfff......wat een opluchting Martine. Van Harte Gefeliciteerd allemaal!
En heel veel succes op de HAVO.....maar eerst genieten van een welverdiende vakantie!

En heel veel succes op de HAVO.....maar eerst genieten van een welverdiende vakantie!
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Hoera voor Coen
Lekker
.

Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Coen van harte gefeliciteerd, Martine wat fijn. nu eerst een feestje en na de vakantie naar de HAVO.

Gefeliciteerd !!! (Maar ik vind het wel een beetje bezopen regeling. Er zijn nu eenmaal altijd laatbloeier. Hebben je ouders geld, dan kun je naar het Luzac met mindere cijfers en anders ben je het haasje
)
Mooie fiets Karin! Ben ook aan het kijken, mijn fiets heeft nu wel erg veel onderhoud nodig.

Mooie fiets Karin! Ben ook aan het kijken, mijn fiets heeft nu wel erg veel onderhoud nodig.
Ik ben het er ook niet mee eens, maar je doet er niets tegen. In mijn tijd mocht je gewoon door. Tegenwoordig denken ze voornamelijk aan de goede naam van de school en willen ze liever geen afvallers of zakkers; slecht voor de statistieken... Het gaat allang niet meer om de leerlingen ben ik bang...
Maar daardoor ben ik nu natuurlijk wel dubbel zo trots; hij heeft er echt heel hard voor gewerkt!
Maar daardoor ben ik nu natuurlijk wel dubbel zo trots; hij heeft er echt heel hard voor gewerkt!