De avonturen van Kasper
-
gerrymoerkens
Re: De avonturen van........?
Ik loop een beetje achter maar proficiat met je aanstaande katoentje. Heel leuk hoor. Gerry
Oh, ik had je ook nog niet gefeliciteerd zie ik...
Bij deze dan: dat jullie maar heel lang, heel veel plezier van elkaar zullen hebben!
Bij deze dan: dat jullie maar heel lang, heel veel plezier van elkaar zullen hebben!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Dank je wel Martine
gaat helemaal goed komen, hou jullie allemaal op de hoogte van het wel en wee van ? En Erna er komt zeker een foto van ons manneke in de avatar
Boris is zeker een mooie kater, maar ook een boef hoor! Onze goudvissen moeten het vaak ontgelden, zit hij weer met z'n poten in de kom, de hele tafel weer nat
maar hij is wel lief
groetjes Alida 
Ha, ha, ik zie Boris al vissen. Als het hem maar niet lukt de vissen uit de kom te halen.
Wij hadden vroeger Gijs, een hele ondernemende kater, heb over hem geschreven. Hij haalde van alles uit, maar probeerde niet de vissen uit de kom te halen. Hij dronk wel uit de vissenkom.
Hebben jullie al een foto toestel op de kop kunnen tikken?
Wij hadden vroeger Gijs, een hele ondernemende kater, heb over hem geschreven. Hij haalde van alles uit, maar probeerde niet de vissen uit de kom te halen. Hij dronk wel uit de vissenkom.
Hebben jullie al een foto toestel op de kop kunnen tikken?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Boris heeft het nog niet voor elkaar gekregen om de vissente pakken te krijgen. Hij drinkt wel veel uit de kom. Ja wij zijn geslaagd voor een nieuw fototoestel moest alleen besteld worden, met een beetje geluk hebben we hem vrijdag. Anders nemen we Matthijs zijn toestel mee. Groetjes Alida 
Mooi, Je zal vast veel foto,s maken.Alida schreef:Boris heeft het nog niet voor elkaar gekregen om de vissente pakken te krijgen. Hij drinkt wel veel uit de kom. Ja wij zijn geslaagd voor een nieuw fototoestel moest alleen besteld worden, met een beetje geluk hebben we hem vrijdag. Anders nemen we Matthijs zijn toestel mee. Groetjes Alida
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Zeker
komt allemaal in mijn album, kunnen jullie alvast meegenieten
groetjes Alida 
Krijg allemaal mooie foto's op de mail van Bloem en kinders, fijn om alles zo te mogen volgen
ben je er toch een beetje bij. Groetjes Alida 
Ja, heerlijk hè! Kun je toch alvast meegenieten van alle ontwikkelingen...... 
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Zo even onze nieuwe camera uitgeprobeerd op onze kat Boris
. ( Foto's in het album ). Uiteraard komen er ook foto's van de pups die we zaterdag mogen bewonderen
.
Groetjes Alida
Groetjes Alida
Ziet er goed uit. Wat een mooie kat toch.
Ik ben benieuwd hoe Koen/Kruimeltje de kat gaat vinden.
Onze Ayla vond onze toenmalig kat Knudde het meest interessante wezen op aarde...respect!!!
Stapper vond Pieuw iets te interessant, maar beheerste zich.
Ik denk dat Bloem liever is. Ze vind konijntjes in een hok gewoon ook erg leuk. Stapper gaat er van uit zijn dak.
Dus maar hopen dat ze haar genen hebben op dat gebied.
Ik ben benieuwd hoe Koen/Kruimeltje de kat gaat vinden.
Onze Ayla vond onze toenmalig kat Knudde het meest interessante wezen op aarde...respect!!!
Stapper vond Pieuw iets te interessant, maar beheerste zich.
Ik denk dat Bloem liever is. Ze vind konijntjes in een hok gewoon ook erg leuk. Stapper gaat er van uit zijn dak.
Dus maar hopen dat ze haar genen hebben op dat gebied.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Wat is het voor een foto toestel Alida?
Jeanette, ik hoop ook dat Boris met Koen/kruimeltje overweg kan, met de Cavia's ging het gelijk goed. Het is een Olympus sp-720uz. En zit een leuke optie op voor de hond/kat. Hij detecteert het gezicht van een hond/kat, en maakt dan automatisch een foto zodra het in de camera kijkt. Zeer handig dus:)
Groetjes van Alida:)
Boris is een fotomodel.
Mooi beest.
Zaterdag Koen, Kruimeltje en Katootje voor de lens.
Nog even....
Mooi beest.
Zaterdag Koen, Kruimeltje en Katootje voor de lens.
Nog even....
Laatst gewijzigd door Charlotte op 06 jun 2013, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Super...en géén rode oogjes???Alida schreef:. Het is een Olympus sp-720uz. En zit een leuke optie op voor de hond/kat. Hij detecteert het gezicht van een hond/kat, en maakt dan automatisch een foto zodra het in de camera kijkt. Zeer handig dus:)
Wat een mooie camera; dat je er maar lang plezier van mag hebben!
Rode ogen kunnen op 3 manieren voorkomen (of sterk verminderd) worden:
- kort voorflitsen waardoor de pupil zich vernauwt (bijna niet te doen bij huisdieren)
- de flitser niet pal boven de lens hebben, maar minstens zo'n 10 a 15 cm daarvan af. (een staafflitser of hoge losse flitser op de camera ipv de meestal ingebouwde standaard flitser)
- of indirect flitsen (bijv. via het plafond)
Gelukkig vallen de rode ogen nu vrij eenvoudig dmv fotoshop te verwijderen. (wij moesten het op school nog "gewoon" met de hand doen dmv retoucheren)
Rode ogen kunnen op 3 manieren voorkomen (of sterk verminderd) worden:
- kort voorflitsen waardoor de pupil zich vernauwt (bijna niet te doen bij huisdieren)
- de flitser niet pal boven de lens hebben, maar minstens zo'n 10 a 15 cm daarvan af. (een staafflitser of hoge losse flitser op de camera ipv de meestal ingebouwde standaard flitser)
- of indirect flitsen (bijv. via het plafond)
Gelukkig vallen de rode ogen nu vrij eenvoudig dmv fotoshop te verwijderen. (wij moesten het op school nog "gewoon" met de hand doen dmv retoucheren)
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Dieren hebben geen rode maar groene ogen en die krijg ik met 'rode-ogen-verwijderaar' nooit weg, dus dan doe ik het via Paint.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Klopt Martine en Loes, de anti rode ogen optie zorgt ervoor dat er automatisch zeer kort word voorgeflitst.groetjes Alida 
Nog twee nachtjes slapen en dan in de praktijk met de a.s. pup en nestgenootjes. 
Maureen