Jeanette schreef:Tja...vanmorgen had ze even een temperatuur dipje, maar er is tot nu toe nog geen enkel teken. De pups bewegen nog gezellig, lekker warm binnen.
Ze liep achter me aan naar de slaapkamer, ze trouwens zéér volgzaam, en spuugde even in de nachtmand van Stapper. Beetje gal...
Voor het geval dat hebben we de kamer lekker warm gestookt met de houtkachel.
En zo houden we het voorlopig maar op 23 grd. Dus ik zit straks hier in badpak de bevalling te bekijken denk ik.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Spannend hier. Nauwelijks voortekenen...maar om 18.00 begon het, persweeën.
18.20 kwam er 2 cm. vruchtblaas met zichtbaar één pootje en het wilde maar niet verder. Bloem perste zich gek. Op advies van de DA, vliesje gebroken en de pup er langzaam uitgetrokken toen er twee pootjes zichtbaar waren...met een droog washandje erom, dan heb je mooi grip op het glibberige ding.
Daar zijn ze dan..de K'tjes van Katoen.
Nr. 1...een teefje, 258 gr. Katootje
Nr. 2. .een reutje, 210 gr. Kruimeltje
Nr. 3...een reutje, 278 gr. Koen.
Het lijkt rustig, maar je weet maar nooit, misschien komt er nog een.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Oh Jeanette, wat fijn !!!!
Misschien nog een nakomertje, maar 3 is precies goed.
Hebben we die paar daagjes volgende week goed gepland.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Jeanette en Lex van harte gefeliciteerd met het drietal!!en ook de felicitaties aan Bloemetje, goed gedaan nu genieten maar van het kroost groetjes Alida
Geweldig, ze zijn er al. Gefeliciteerd met de 3 bloemkinderen. leuke namen! Knuffels voor Bloemetje ze heeft het geweldig gedaan. het grote genieten kan beginnen
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)