Ja, het is toch allemaal wat. Maar ook zo ontzettend mooi en bijzonder. En Suske zo moederen
Ik kan me er wel iets bij voorstellen als een pup te lang vast zit, dat het wat vervormd is.
Het zullen wel mooie foto's worden van Fien. Ben benieuwd!
yvonne schreef: Ik kan me er wel iets bij voorstellen als een pup te lang vast zit, dat het wat vervormd is.
Had onze kleinzoon ook.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
karin73 schreef:Ik geloof wat we een nieuwe huisgenoot hebben voor de komende jaren.
Wat fijn Karin. 2 is echt heel leuk. Wij kijken al met angst en vreze naar de tijd dat Adah er niet meer zal zijn (als alles gaat zoals verwacht). Bert begon laatst over "misschien dan toch maar weer een pup"......
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Fien, vind ik zeker een hele fijne naam, klinkt zó vertrouwt.
Nu al zover laten bezinken dat zij niet meer weg gaat bij jullie.
Suske die haar al goed aan het verzorgen is, een prima start na al die spannende en slopende uren.
Bij jullie wordt het nooit saai....
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Een mooie Smouzenmeid die Fien, Karin! 275 gram is een mooie start.
Fijn dat Suske ook al aan het moederen is. Mooi een poot erover als de kat in de buurt komt Stijnke zou het daar roerend mee eens zijn
Wat een spannende dagen zijn het geweest.......
En nu maar genieten van Suske en jullie nieuwe aanwinst Fien!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Hoera voor de gezinsuitbreiding. Zo onverwacht en ozo welkom! Fien komt in een warm nest vol liefde!Heerlijk , altijd bij Suske! Dat wordt vast een onafscheidelijk duo!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Goede beslissing Karin, ja daar hoef je niet lang over na te denken. Moeder en dochter is zóóó leuk. Steeds weer genieten wij er van. Ik heb de foto's ook bekeken, jammer van Finn, was ook een heel mooi menneke. Triest hè.
Jullie Fien mag er ook zijn hoor dat wordt een hele mooie dame.
Geniet van de kraamtijd.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ook Finn was mooi; ik denk ook dat het koppie was samengedrukt door het geboortekanaal, maar dat dat vanzelf wel weer zou zijn goedgekomen...
...hij is nu een sterretje...
Hoe reageerden de meisjes eigenlijk op jullie gezinsuitbreiding toen ze uit school kwamen?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik denk het ook Martine, dat het daardoor komt. Ze zijn (vind ik tenminste) mooi donker van kleur.
De meiden vonden het fantastisch.
Ik ben net even met Suske naar buiten geweest en Fien heeft op de blote buik van Jetske gelegen. Sterre moest paardrijden en wilde zo snel mogelijk weer naar huis en het liefst ook niet naar bed.
Ben wel blij dat Gerrit voorspoedig geneest van zijn operatie, dat is morgen nog maar een weekje geleden. Vandaag was wel heel erg zwaar voor hem.
Maar goed... daar komt hij wel weer overheen, maar hij stond overal alleen voor natuurlijk.
Suske ging makkelijk mee naar buiten, liet Fien rustig bij Jetske achter.
Nu liggen ze samen in de mand in de bench van Suske. Die is ingepakt om er een beetje een holletje van te maken. Tegen de rand van de mand heeft Gerrit een kruik neergelegd, voor het geval ze gaat dwalen vannacht. De bench staat op nog geen twee meter van de slaapkamerdeur van Gerrit. Die deur blijft de komende nachten lekker openstaan.
Het deurtje van de bench doen we wel dicht straks, de kat is namelijk nog erg nieuwsgierig.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)