Dat had ik twee dagen geleden inderdaad niet gedacht.
Voordeel is, dat we ons ook nergens druk over hebben gemaakt.
Het eerste moment dat ik er over dacht, was zaterdagavond, toen liep ze een beetje waggelend. Nog eindeloos met mijn hand op haar buikje gezeten en niets gevoeld.
Een werpkist gaat er niet komen.
Fredie vindt dat bij één al geboren pup niet zo nodig. Ze kan ook wel toe met de bench en haar manden.
Gezellig hoor ineens een pup in huis.
We hebben Suske wel meteen laten steriliseren. Een nestje zit er nu toch niet meer in, dan hoeft ze van mij ook niet meer al die loopsheden en schijnzwangerschappen door.
En of we deze pup gaan houden. Zou zo maar kunnen, misschien ook wel in geval van reu. We hadden het er al eerder over gehad, dat een volgende hond ook best een reu mocht zijn. Maar ik weet het echt nog niet.
Ik ga dit eerst maar eens lekker laten bezinken en genieten van het voor mij nog geslachtloze en dus ook naamloze pupje.
Het wordt Finn of Fien denk ik. (Finn omdat Jetske dat zo'n leuke naam vindt en die spontaan opkwam bij haar toen we gisteren toch eens aan namen moesten gaan denken.) En Fien omdat ik dat leuk vind.
De dode pup gaat ook mee naar huis. Scheen wel wat geboorteafwijkingen te hebben. O.a. een punthoofd, maar dat lijkt me niet vreemd na klemzitten in het geboortekanaal. Fredie wilde hem of haar graag zien, en ik trouwens zelf ook.
Gerrit haalt Suske om kwart over één op, en zou thuis wat foto's maken en doorsturen. Als ik tussendoor tijd heb, zet ik ze wel even in mijn album voor de liefhebbers.
Toen Jeanette vorige week met haar verrassende nieuws kwam, was ik stiekem een beetje jaloers... niet nodig blijkt nu achteraf. Die Suske... als ze niet drachtig is lijkt ze aan alle kanten drachtig en als ze het wel is.......