Eventueel een andere datum is ook bespreekbaar.
José, Sammy & Lieveke

Zou leuk zijn als jullie mee lopen maar ik kan me voorstellen dat het allemaal te veel wordt en te ver. Is de wedstrijd van Lisa soms op De Elshof?Erna schreef:Ik heb hem wel in de agenda gezet, maar denk niet dat we komen. Wel heel leuk José.
21 april loopt Lisa een wedstrijd in Nijmegen, en vr. 3 mei in Hilvarenbeek op het terrein van Animel Event. 20 april de ritsdag, dat is iets dichterbij voor ons.
Denk dat het te veel wordt alles bij elkaar.
zal vast wel.Stella schreef:Ha José.
Voor ons gaat het niet lukken. Wij hebben trainen op zaterdag en Lies moet ook les geven.
Hopelijk komen we elkaar elder tegen in de loop van het jaar.
Voor caravans of campers zijn in de omgeving genoeg campings o.a. Camping Eldorado ook aan de Witteweg en gelegen aan de Mookerplas.
Ik noteer jullieyvonne schreef:Klinkt als een leuk programma, JoséDat uitzicht wil ik graag zien, de vorige keer was het helaas te mistig.
De wandeling staat nu ook in de agenda van de club vermeld.sammydesmous schreef:Zoals aangekondigd gaan we op zaterdag 27 april wandelen “op de Mookerhei” en Mookerplas.
Altijd al eens naar de Mookerhei willen lopen dan is dit je kans. We verzamelen buiten op de grote parkeerplaats aan de Witteweg in Plasmolen nabij restaurant de Pannenkoekenbakker (http://www.pannekoekenbakker.nl). De wandeling start om 11:30 uur.
We wandelen via de Sint Jansberg naar de Mookerhei waar we kunnen genieten van het prachtige uitzicht over de omgeving en via het mooie bos zullen we weer bij de Pannenkoekenbakker uitkomen waar we gereserveerd hebben.
Nadat we wat genuttigd hebben zullen we nog een rondje maken langs De Mookerplas waar de smouzen zich heerlijk kunnen uitleven op het strand. In het eerste deel van de wandeling mogen de smousjes niet overal loslopen i.v.m. grote grazers, het tweede gedeelte is wel helemaal losloopgebied.
Opgeven bij Theo en José Vink via mail jose_peperzak@hotmail.com
Voor caravans of campers zijn in de omgeving genoeg campings o.a. Camping Eldorado ook aan de Witteweg en gelegen aan de Mookerplas.
José, Sammy & Lieveke![]()