Niks aan te doen Karin. Voor je weet is het weer november. Ook nog ziek geworden Beterschap.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wim-Sjors!? De broer van Sammy. Jammer dat ze niet thuis waren.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wij hadden het vermoeden dat er iets met de telefoon niet in orde was. Gerrit is het drie uur aan het proberen geweest. Maar kreeg voortdurend ingesprek. Jammer maar helaas.
Voor nu... nieuwe ronde nieuwe kansen.
Alleen jammer dat er bij Suske zo lang tussen de loopsheden zit en dat ze zoveel last heeft van schijnzwangerschap. Dan liever echt.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Jammer, Karin. Maar je hebt ook groot gelijk dat je niet nog eens Waalwijk heen en weer bent gegaan. Helemaal niet veilig als je zo moe bent.
Nu eerst maar bijkomen van de oudergesprekken en even uitzieken met Suske naast je. Een Smous bij de hand is het halve werk als het op uitzieken aankomt.
Laatst gewijzigd door Maureen op 13 mar 2013, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Doe ik ook hoor. Maar wel jammer dat het al de tweede keer was dat het niet goed ging.
Voor een nestje was het een prima periode. Voor een dekking nu juist niet... zo ongeveer de drukste dagen van het jaar.
groetjes, Karin
Dat is meestal zo... ik ga net zo lang door tot ik een vrije dag heb.
Gisteren was eigenlijk niet te doen. Maar omdat mijn duo-partner ziek is, moest ik de oudergesprekken alleen doen. Ach ja, het zit erop en rusteloos als ik ben heb ik de gespreksverslagen net allemaal al in het leerlingvolgsysteem gezet. Dus nu dat uit mijn hoofd is kan ik zo gaan slapen.
groetjes, Karin