Hier kun je vragen stellen of je zorgen delen omtrent kleine gezondheidskwesties van je hond. Neem contact op met een dierenarts voor deskundig advies.
De horde lijkt genomen; ik herken hem weer!
Hij loopt, poept, en is weer een stuk vrolijker.
Hij is nog wel stijf en trillerig, maar dat zal ook voor een groot deel van spierpijn kunnen komen.
Ik ga zo proberen of we even naar de hoek kunnen lopen.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Vrolijker is goed. En de spierpijn zal wel gigantisch zijn, maar dat gaat langzaam vanzelf over. Als het trillen nou ook nog verdwijnt .........
Plast hij ook weer zelf?
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Klinkt beter. Hoop dat het herstel vandaag goed inzet.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
He gelukkig dat klinkt veel beter. Vrolijk is een goed teken. Apatisch vond ik een heel eng teken. Ik blijf duimen dat het goed blijft gaan. Gerry en Pebbles.
Dat denk ik wel.
Voor de zekerheid had ik hem eerst helemaal "afgetapt", voor ik de katheter vanmorgen verwijderde. Het zal nog wel even duren voor hij aandrang krijgt, dus dan weet ik het pas zeker natuurlijk.
Gelukkig Martine. Het gaat gelukkig een stuk beter met Bobbie. Spierpijn zal hij zeker hebben, arme Bobbie. Maar dat zal in de loop van de komende dagen wel minder worden.
Bobbie zet hem op, nu de laatste horde nog nemen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
We hebben net ons eerste blokje (zo'n 300 meter) gelopen.
Hij ligt nu gevloerd in zijn mandje bij te komen van deze wereldreis. En het plassen is hij nog niet verleerd...
Geweldig Martine wat een goed nieuws breng je ons vandaag. heerlijk, dat gaat echt de goede kant op met Bobbie. Geef hem een dikke knuffel van ons. En voor jou een dikke en een Wat boft hij met jou.
José, Sammy & Lieveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 12 mar 2013, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)