Net (op het hout
De jongens zijn heel lief voor hem; ze beseffen gelukkig nog niet hoe anders hun thuiskomst had kunnen zijn...
Ik heb net de naald van het infuus verwijderd en begrijp nu beter hoe het kan dat het infuus ergens vannacht was gestopt met doorlopen; de naald zat niet meer in zijn ader. Toch knap van hem dat hij dit voor elkaar heeft gekregen, ondanks het gipsverband wat er omheen zat. Maar ik ben hierover niet verbaasd.
vitamine K heeft hij bewust niet gekregen omdat hij niet de soort rattengif heeft binnengekregen waartegen dit helpt. Als hij die bewuste rattengif had gegeten zouden zijn ogen bloed-doorlopen zijn geweest en zou zijn tandvlees er anders hebben uitgezien vertelde ze me. Andere rattengif sloot ze echter niet uit...
Vanavond gaat hij mee naar bed; ik zal een groot kleed eroverheen leggen i.v.m. de verwachte zwarte poep, maar mocht dit fout gaan, dan kan het me eigenlijk niets meer schelen; als hij zich eerst maar weer wat beter voelt. Ik stel me een langdurig massagebed-behandeling voor met dat trillende motortje naast me wat vast het hele bed in beweging zet. Bobbie op de grond leggen is geen optie; dan gaat hij scharrelen en op zoek naar mij. Dan doe ik geen oog dicht, en de bench ligt ergens achter op de overvolle-vliering-waarvan-het-licht-stuk-is, denk ik...

Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.