hier alles over mijn
Re: hier alles over mijn
aftellen maar!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
ik ben ook van plan om de achterhoekse 4daagse 40 km,te lopen dit is een leuke opsteker voor nijmegen dan weet je meteen waar je aantoe bend en het is een leuke training.
gr
gr
Zo te zien heb je de smaak van het wandelen helemaal te pakken!
Volgens mij zijn er ook wel een- en tweedaagse tochten om te beginnen.....
Heb je trouwens al een aardig extra adres voor Banjer?
Volgens mij zijn er ook wel een- en tweedaagse tochten om te beginnen.....
Maureen
nee zo snel gaat dat niet!maar ik wacht die mensen ff af uit didam ze vonden het wel leuk om weer een smous over de vloer te hebben dinsdag komen ze ff kijken.stella
gr
maar ik begrijp het niet hoor er zijn best wel mensen in de buurt die een smous hebben of er een graag willen hebben,en dan vragen ze oook nog of ze bij een smous willen kijken die mensen moet je eigenlijk hebben.en als het echt totaal niet wil ga ik het echt via de vereging doen dan kom ik wel aan de mensen die in de buurt wonen.
gr
gr
Wat bedoel je met de laatste opmerking Marcel? Is die vereniging de Hollandse Smoushonden Club?
In verband met de Wet op de privacy is het verboden om namen en verdere gegevens aan derden te verstrekken.
Ik hoop voor jou en Banjer dat het met de familie Ewald gaat lukken. Ze trainen/trainden zelf ook honden dus hebben wel ervaring, wat ook wel fijn is.
In verband met de Wet op de privacy is het verboden om namen en verdere gegevens aan derden te verstrekken.
Ik hoop voor jou en Banjer dat het met de familie Ewald gaat lukken. Ze trainen/trainden zelf ook honden dus hebben wel ervaring, wat ook wel fijn is.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Misschien moet je toch eens kijken naar een goede echte hondenopvang Marcel.
Dat kost dan wel wat, maar je weet zeker dat alles dan goed geregeld is en dat Banjer goed opgevangen wordt als jij dat nodig hebt.
Dat kost dan wel wat, maar je weet zeker dat alles dan goed geregeld is en dat Banjer goed opgevangen wordt als jij dat nodig hebt.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
loes als je goed de club bladeren lees zie je waar er een hond heen gaat,en de naam staat erbij ik weet ook dat er iemand zig heeft aangemeld hier in doesburg voor een teefje.er zijn mensen in arnhem er zijn ook mensen in dieren in toldijk doetinchem die een smous hebben.een kweste op naam zoeken je kan vele kanten op op internet niet dat ik dat nou dierekt doe maar is een optie
gr
gr
http://www.dierenpensionouddijk.nl/nl/home.htm
Dit lijkt me een heel leuke plek...en niet eens zo duur!
Dit lijkt me een heel leuke plek...en niet eens zo duur!
mensen kan je ook leren kunnen via internet via fasebook hyves,en na verloop van tijd ken je mekaar...nee ik zou er ook niet direkt opaf stappen zig en ik heb wel een adresje 2 straten verder,dus tha het komt wel goed het moet groeien en me andere woonplaats het ik er 4 maar daar heb ik me leven lang gewoond he hier niet.en vind je ze hier niet zo snel.en ik denk dat paul ewald wel de eerste mensen zijn waar ik denk ik wel banjer onder kan brengen en als dat kan kijk ik verder
gr
gr
ja Jeanette die ken ik
Ik zou ook nooit zo maar iemand (durven/willen) benaderen om op mijn hond te passen. Wij hebben gewoon altijd onze bezigheden aan de honden aangepast.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Marcel, voel je nou niet direct aangevallen, maar WAAROM HEB JE DIE 4-DAAGSE NIET GELOPEN TOEN JE NOG GEEN HOND HAD? Toen had je het er toch ook constant over en had je toch steeds een excuus om het toen niet te doen? Ik begrijp dat gewoon niet... En dan heb je het ook nog over een tweede tocht...
Het gaat natuurlijk niet alleen om die wandelevenementen, maar ook over het vele oefenen dat je daarvoor moet doen en waarbij Banjer ook zonder zijn baasje zit...
We hebben je toen toch allemaal aangeraden dat toen te doen? Nu heb je Banjer en hij is nog niet eens 1 jaar oud.
Je hebt ons ook steeds de indruk gegeven dat Banjer gezellig mee mocht met je naar de manege en dat blijkt tot mijn verbazing dus niet te mogen.
Natuurlijk moet er ruimte zijn voor jou om dingen te doen zonder hond, maar hij moet het wel heel vaak zonder zijn baasje doen. Je hebt ook die scooter gekocht (hoor ik je nooit meer over); is dat een succes, zo met Banjer in de mand(-met-deksel)?
Het vinden van een fijne oppas voor hem is heel moeilijk; dat hebben we je allemaal gezegd, maar zou wel goedkomen... Ik ken best veel mensen, maar de enige oppas waar je echt van op aan kunt, kost gewoon geld. Ik ben zo bang dat je hem alleen gaat laten als je niets voor hem vindt; je eigen pleziertjes gaan duidelijk altijd voor...

Het gaat natuurlijk niet alleen om die wandelevenementen, maar ook over het vele oefenen dat je daarvoor moet doen en waarbij Banjer ook zonder zijn baasje zit...
We hebben je toen toch allemaal aangeraden dat toen te doen? Nu heb je Banjer en hij is nog niet eens 1 jaar oud.
Je hebt ons ook steeds de indruk gegeven dat Banjer gezellig mee mocht met je naar de manege en dat blijkt tot mijn verbazing dus niet te mogen.
Natuurlijk moet er ruimte zijn voor jou om dingen te doen zonder hond, maar hij moet het wel heel vaak zonder zijn baasje doen. Je hebt ook die scooter gekocht (hoor ik je nooit meer over); is dat een succes, zo met Banjer in de mand(-met-deksel)?
Het vinden van een fijne oppas voor hem is heel moeilijk; dat hebben we je allemaal gezegd, maar zou wel goedkomen... Ik ken best veel mensen, maar de enige oppas waar je echt van op aan kunt, kost gewoon geld. Ik ben zo bang dat je hem alleen gaat laten als je niets voor hem vindt; je eigen pleziertjes gaan duidelijk altijd voor...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Doen wij ook. Lies gaat altijd mee op vakantie, we zoeken iets dat voor haar ook leuk is.loes schreef: Wij hebben gewoon altijd onze bezigheden aan de honden aangepast.
Maar je kan natuurlijk wel eens omhoog zitten, en dan is het wel makkelijk als je een adres hebt waar je hondje welkom is.
Ik zou Lisa nooit zomaar ergens brengen, en ben heel blij dat als de nood aan de man is dat Lisa dan bij haar moeder mag logeren.
Ik hoop dat je opvang voor Banjer geregeld krijgt Marcel, maar stel dat het niet lukt, wat doe je dan als de vierdaagse er is.
Misschien is het pension dat Jeanette voor je heeft opgezocht iets voor je. Kost wel geld natuurlijk, maar dan weet je dat Banjer goed zit en je je geen zorgen hoeft te maken. Mocht je dat willen dan wel op tijd bespreken anders hebben ze misschien geen plaats meer voor hem.
Wat doe je als je traint, gaat Banjer dan met je mee of laat je hem dan een poos alleen thuis?
Niet vergeten dat je voor Banjer hebt gekozen, dan moet je soms iets anders uit je hoofd zetten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
als ik langer train dan 20 km laat iemand hem voor me uit dat hij niet te lang in de bech zit.Wat doe je als je traint, gaat Banjer dan met je mee of laat je hem dan een poos alleen thuis?
...daar was ik al bang voor... Ik schat dat je dan al snel 4 uur van huis bent en de train-afstanden worden alleen maar groter. Waarom wacht je niet gewoon nog een jaar? Dan is Banjer oud genoeg om in elk geval met je mee te lopen tijdens al je trainingen en genieten jullie hier samen van en van elkaars gezelschap.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006

Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Als je langer traint dan 20 km??? dus tot 20 km zit hij gewoon al die tijd opgesloten in zijn bench. Wat bedoel je met niet te lang in de bench, hoeft hij na zijn uitlaat rondje er dan niet meer in? Vast wel denk ik. En hoelang wordt hij dan uitgelaten, ze lopen vast geen uur met hem.marcel schreef:als ik langer train dan 20 km laat iemand hem voor me uit dat hij niet te lang in de bech zit.Wat doe je als je traint, gaat Banjer dan met je mee of laat je hem dan een poos alleen thuis?
Marcel je snapt zeker wel dat wij het hier totaal niet mee eens zijn, maar dat zal jou een zorg zijn. Je trekt je toch niets van onze adviezen aan.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik zou mijn hond nooit, maar dan ook nooit uren in een bench doen.
Dat kan gewoon niet overdag.
Als je hem echt overdag zo lang alleen wilt laten moet je er maar geld voor over hebben en hem naar dat dierenpension brengen.
Dat kan gewoon niet overdag.
Als je hem echt overdag zo lang alleen wilt laten moet je er maar geld voor over hebben en hem naar dat dierenpension brengen.
Sommige activiteiten gaan gewoon niet met een hond.
Daar heb je heel lang over na kunnen denken en voor gekozen.
Ik vind het niet kunnen, die plannen van jou, Marcel.
Arme Banjer denk ik vaak....
En jij.....jij maakt mij hééél erg boos!

Daar heb je heel lang over na kunnen denken en voor gekozen.
Ik vind het niet kunnen, die plannen van jou, Marcel.
Arme Banjer denk ik vaak....
En jij.....jij maakt mij hééél erg boos!

Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Zo jammer, een hond is geen fiets die je even een paar dagen parkeert als het niet uitkomt.

Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007